لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی به برترین بازیهای سال 2014

معرفی به برترین بازیهای سال 2014

سال 2014 میلادی رو به پایان است و به همین دلیل فروشگاه ابزارک نیز به نوعی به تعطیلات رفته و این هفته شاهد نرم افزرا یا بازی چشمگیری نبودیم و بر آن شدیم که به سراغ برترین بازیهای سال 2014 برویم. در این سال شاهد عرضه بازیهای بسیار خوبی از طرف توسعه دهندگان مختلف برای iOS بودیم. بازی‌هایی که در طیف‌های گوناگون توانستند نطر کاربران را جلب کنند. از بازی‌های گرافیکی و سنگین گرفته تا بازیهایی که با یک ایده ساده مدتها شما را درگیر خود می‌کردند. در این مقاله قصد داریم که برترین بازیهای عرضه شده برای iOS در سال 2014 را معرفی کنیم.

($3.99) Monument Valley

monoumebt-valley.jpg

 

بدون شک بازی Monument Valley را می‌توان یکی از بهترین و هنری‌ترین بازیهای iOS دانسات. بازی که با بهره گیری از گرافیک وطراحی خیره کننده خود سیلی از تعاریف و نقدهای مثبت را از سوی منتقدان و همچنین کاربران را بدست آورد. این بازی در سبک پازل و فیزیک  پلتفرم است و طراحی مینیمالیستی متفاوتی نسبت به دیگر بازیهایی که تابحال تجربه کردید دارد. شما در نقش شاهزاده آیدا بازی می‌کنید و باید با ایستادن بر روی دکمه‌های تعبیه شده در ساختمان‌ها و چرخاندن هر سطح از این ساختمان‌ها راه را برای خود هموار کنید. این بازی گیم‌ پلی بسیار کوتاهی دارد ولی دارای مراحل بسیار جذاب و پازلهای پیچیده و جالبی است و تجربه فوق العاده‌ایر ا برای شما رقم می‌زند.

 

($1.99) Threes

threes.jpg

 

بازی Threes نیز عنوانی بود که دارای ایده و گیم پلی ساده ولی بشدت اعتیادآور بود و یکی دیگر از انتخاب‌ها برای بهترین بازیهای سال به شمار می‌رود. هدف بازی به این شکل است که با ترکیب اعداد، مضاربی از عدد 3 را درجدول 16 خانه‌ای این بازی ساخته و تا جایی که می‌توانید این کار را تکرار و مضارب بزرگتر و در نتیجه امتیاز بالاتری کسب کنید. البته اگر به این سبک بازیها علاقه دارید بازی 2048 نیز گزینه بسیار خوبی بشمار می‌رود.

 

($4.99) Leo’s Fortune

leo.jpg

 

یکی دیگر از عناوین بسیار خوبی که امسال منتشر شد بازی جذاب Leo’s Fortune بود. این بازی را می‌توان برترین بازی در سبک پلتفرمر در سال 2014 دانست. Leo قهرمان سییلوی این بازی برای پیش بردن مراحل دشمنی ندارد تا از بین ببرد ولی پیدا کردن راه خروج و عبور از مراحل نیازمند مهارت و قدرت عکس العمل بسیار بالا از سوی کاربران است. این بازی نیز با گیم پلی متفاوت، موسیقی بسیار عالی و گرافیک زنده و پویا به راحتی در بین بهترین بازیهای عرضه شده در سال 2014 میلادی جای گرفته است

 

($4٫99) Eighty Days

80-days-1.jpg

 

80 روز بازی داستان محوری است که در سبک ماجراجویی است و می‌شود گفت که ترکیبی از بازی و سرگرمی و روایت داستانی از روی یک کتاب است.  در 80 روز شما در نقش ملازم یک مسافر عجیب هستید که شرط بسته است که می‌تواند همچون رمان مشهور ژول ورن در 80 روز دور دنیا را بگردد. کار شما این است که سریعترین مسیرها را از شهری به شهر دیگر پیدا کنید، مسائل مالی را مدیریت کنید و… در این کتاب – بازی جذاب تصمیماتی که در طول سفر می‌گیرید در پایان داستان شما تاثیر خواهد گذاشت.

 

(رایگان) Vainglory

vainglory.jpg

این بازی جزو اولین بازیهایی بود که در سبک جدید MOBA یا مبارزه مولتی پلیر بصورت آنلاین برای iOS منتشر شد و می‌توان گفت که تا بدین لحظه بهترین در این سبک نیز بوده است. بازی Vainglory یک عنوان استراتژیک با گرافیکی بسیار قابل توجه است که توانست به خوبی این سبک از بازیها که قدمتی نسبتا زیاد در PC دارند را وارد iOS کند. در این بازی دو تیم سه نفره مقابل هم به مبارزه پرداخته و هدف آنها بدست آوردن مرکز فرماندهی همدیگر است. برای این منظور باید از موجی از دشمنان کوچک و بزرگ، برجهای مراقبت و… عبور کنید و در این حین به جمع آوری امتیازات و آپگرید کردن قابلیتها و سلاحهای جنگی خود بپردازید. این نوع سبک در موبایلها بسیار نوپا است ولی با توجه به استقبالی که در این مدت از آن شده است می‌توان به آنها امیدوار بود. .

 

(رایگان) Smash Hit

smash-hit.jpg

 

این بازی نیز عنوانی بود که با نوآوری که در سبک بازیهای endless runner بوجود آورد توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. در این بازی درگیر کننده شما در مسیری در حرکت هستید و باید با استفاده از توپ‌هایی که در اختیار دارید مسیر خود را از موانع شیشه‌ای که در سر راهتان است خالی کنید. Smash Hits بازی است که نیاز به سرعت و دقت بسیار زیادی دارد. تعداد توپهای شما محدود است و باید بتوانید بطوری آنها را مدیریت کنید که حداکثر استفاده از زمان و مسافت پیموده شده را ببرید.

(رایگان) World of Tanks Blitz

tanks-blitz.jpg

این بازی یک عنوان بسیار موفق و پرطرفدار برای PC بود که نسخه iOS آن نیز در سال 2014 عرضه شد و توانست موفقیت نسخه کامپیوتر خود را این بار در پلتفرمی متفاوت تکرار کند. این بازی اکشن جزو بازیهایی است که بهترین کنترل را برای کاربر ایجاد می‌کند و در واقع تجربه‌ای بسیار عالی و مفرح است. مکانیزم فیزیکی واقعی و گرافیک بسیار خوب این بازی می‌تواند دوستداران بازیهای اکشن را راضی کند. همچنین قابلیت نبرد بصورت آنلاین و همچنین گروههای 7 نفره و ارتقا دادن تانکها نیز از دیگر ویژگیهای این بازی است. همچچنین بیش از 90 نوع تانک برای انتخاب وجود دارد که هر کدام دارای قابلیتهای مخصوص خود هستند.

 

(رایگان) Clash of Clans

clash-of-clans.jpg

بازی COC عنوان جدیدی محسوب نمی‌شود و در واقع سال 2012 تاریخ اصلی عرضه این بازی فراگیر و موفق بوده است. ولی سال جاری سالی بود که این بازی با اضافه کردن یک بخش اساسی و بسیار جذاب توانست تعداد کاربران خود را بطور چشمگیری افزایش دهد. این بخش Clan Wars نام دارد که در واقع رقابتی جذاب و هیجان انگیز بین کلن شما و کلن رقیب را بمدت 24 ساعت فراهم می‌کند. مسلما در حال حاضر بازی Clash of Clans یکی از پر کاربرترین بازیهای گوشی‌های هوشمند و حتی تبلت است  و شایسته قزاز گرفتن در لیست برترینهای سال است.

دیگر بازیهای قابل توجه در سال 2014:

از دیگر عنوانهای خوب منتشر شده در سال 2014 می‌توان به FTL، Modern Combat 5، Framed، Crossy Roads، Broken Age، Five Night at Freddy’s، Anomaly 2، Sleep Attack TD، Banner Saga، Goat Simulator، XCOM: Enemy Within،Bean Dreams ، HearthStone: Heroes of Warcraft، Retry، Walking Dead: Season 2،Twisty Hollow،Tower Madness 2، Oddworld، Hitman GO ، Run Sackboy Run، Godus و… اشاره کرد.sibname

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373