لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه اپل واچ SE با اپل واچ سری 3

مقایسه اپل واچ SE با اپل واچ سری 3

اپل در سال 2020 علاوه بر معرفی سری ششم ساعت‌های هوشمند خود، از اپل واچ SE به عنوان محصول میان رده خود رونمایی کرده است. حال سؤال این است که در مقایسه اپل واچ SE با اپل واچ سری 3 چه تفاوت‌هایی را خواهیم دید؟

تا پیش از این و مشخصاً از سال 2018 که شرکت اپل سری چهارم ساعت‌های خود را رونمایی کرد، اپل واچ سری 3 به عنوان نسخه میان رده آماده عرضه شده بود. اپل در این محصول میان رده آداپتور شارژر را حذف کرده بود و آن را در بسته‌بندی کوچک‌تری آماده عرضه به کاربران کرده بود.

معرفی اپل واچ SE در سال 2020 باعث شد تا شرکت اپل فرایند تولید اپل واچ سری 3 را به عنوان سری پایین رده خود ادامه داده و آن را با قیمت 199 دلار ادامه داد، از طرف دیگر این شرکت یک محصول میان رده جدید را آماده عرضه به بازار کند.

اما باید پرسید که تفاوت میان اپل واچ SE با اپل واچ سری 3 در فرایند مقایسه این دو محصول چیست. در ادامه این مطلب همراه اِن آی سی باشید.

طراحی ظاهری مدرن‌تر و دست بالای اپل واچ SE در مقایسه با سری 3

اپل واچ SE هر چند که یک ساعت هوشمند میان رده به حساب میاید، اما از لحاظ ظاهری دارای طراحی مدرن‌تری نسبت به سری 3 هست. مدل SE دارای نمایشگر با سایز 40 و 44 میلی‌متری است که اپل از سال 2018 در سری محصولات خود مورد استفاده قرار داد.

اپل از سال 2018 و در ساخت سری چهارم ساعت‌های هوشمند خود حاشیه اطراف نمایشگر را کوچک‌تر کرد و از آن طریق نمایشگر را تا 2 میلی‌متر بزرگ‌تر از سابق تولید کرد. این موضوع باعث شد تا رابط کاربری ساعت به شکلی ویژه تغییر کند و در عین حال ظاهر این محصول نیز زیباتر از گذشته شود.

با این حال نمایشگر اپل واچ سری 3 تا دو میلی‌متر از معادل‌های خود در مدل SE کوچم تر است. بر این اساس اپل واچ سری 3 در دو سایز 38 و 42 میلی‌متری آماده تولید و عرضه شده بود.

قدرت پردازشی بالا و موفقیت اپل واچ SE نسبت به مدل‌های گذشته

با وجود اینکه اپل پس از کنفرانس سپتامبر 2020 فرایند تولید انبوه اپل واچ‌های سری 4 و 5 را متوقف کرده، اما همچنان می‌توان گفت که اپل واچ SE یک محصول کاربردی‌تر همراه با قدرت پردازشی بالاتر به حساب میاید. اپل واچ SE از همان پردازنده S5 به کار رفته در سری پنج استفاده می‌کند که از لحاظ پردازشی، یک نسل از سری 4 و دو نسل از سری 3 بالاتر است.

این در حالی است که اپل واچ سری 3 از پردازنده S3 استفاده می‌کند که از لحاظ پردازشی قدرت بسیار کمتری نسبت به محصول جدید شرکت اپل دارد.

پشتیبانی طولانی مدت از اپل واچ SE و نصب WatchOSهای بعدی

اپل واچ SE به تازگی معرفی شده و می‌تواند نسخه‌های بیشتری از واچ او اس های عرضه شده در هر سال را روی خود نصب کند. این در حالی است که در آینده نزدیک شرکت اپل فرایند پشتیبانی از نسخه‌های پیشین و از جمله آن‌ها سری 3 را متوقف می‌کند.

نتیجه‌گیری

با توجه به محدوده قیمت برابر، می‌توان گفت که اپل واچ SE قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همین موضوع باعث شده تا اپل واچ اس ای به عنوان گزینه‌ای مناسب‌تر نسبت به اپل واچ سری 3 برای خریدارانی که به دنبال یک محصول ارزان قیمت‌تر و مقرون‌به‌صرفه هستند به حساب آید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420