لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه ایکس کلاود در آیفون‌ها بالاخره میسر می‌شود

عرضه ایکس کلاود در آیفون‌ها بالاخره میسر می‌شود

 ماه گذشته بود که شرکت مایکروسافت سرویس پردازش ابری بازی‌های خود را با عنوان ایکس کلاود آماده عرضه به کاربران اندروید کرد و در عین حال هیچ تمایلی برای عرضه آن در آیفون‌ها نشان نداد. حال به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته تا ایکس کلاود را بالاخره در آیفون‌ها آماده عرضه کند.

مایکروسافت به تازگی نسخه‌ای جدید از اپلیکیشن Xbox را آماده عرضه کرده است که کاربران از طریق آن امکان اجرای بازی‌ها از طریق پردازش ابری و از طریق ارتباط با ایکس باکس در شبکه محلی را خواهند داشت. در این میان، مایکروسافت اعلام کرده که نسخه ‌آیفون این آپدیت را نیز به زودی آماده عرضه به تمامی کاربران می‌کند.

همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران آیفون و خبرگزاری‌های فعال در حوزه بازی امید بر عرضه سرویس ایکس کلاود در آیفون‌ها داشته باشند.

شرکت مایکروسافت احتمالاً در آینده نزدیک این سرویس را به صورت ویژه و طبق قوانین اپ استور آماده عرضه به تمامی کاربران می‌کند.

گفتنی است که اپل دو هفته پیش اقدام به تغییر قوانین اپ استور برای اپلیکیشن‌های ارائه دهنده خدمات استریم بازی کرده بود. البته مایکروسافت این قوانین و شرایط اپل را تائید نکرده بود و آن را به عنوان یک تجربه بسیار بد برای کاربران و مشتریان خود عنوان کرده بود.

گفتنی است که سرویس جدید ممکن است تنها خدمات اجرای بازی‌ها روی آیفون از طریق اتصال به ایکس باکس در شبکه محلی را به کاربران ارائه دهد و کاربران امکان استفاده از پردازش ابری روی سرورهای شرکت مایکروسافت را نداشته باشند.

با این حال این موضوع می‌تواند قدمی مثبت برای توسعه بازی‌های مبتنی بر پردازش ابری در پلتفرم آیفون و آیپد به حساب آید که به زودی آماده عرضه به کاربران می‌شود. در صورت عرضه این قابلیت به کاربران، می‌توان امیدوار بود که شرکت مایکروسافت امکانات بیشتری را به صورت تدریجی به آیفون‌ها بیاورد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420