لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید آیپد پرو 2021 امسال شروع خواهد شد

تولید آیپد پرو 2021 امسال شروع خواهد شد

 شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا برای اولین بار در تولید آیپد پرو 2021 از نمایشگر Mini LED استفاده کند. در حقیقت نمایشگر آیپد پرو 2021 اولین محصولی از شرکت اپل است که با فناوری Mini LED تولید آماده عرضه خواهد شد. حال شایعات حاکی از آغاز تولید این محصول در بازه زمانی سه‌ماهه پایانی 2020 آغاز می‌شود.

مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل به تازگی اعلام کرده که این کمپانی در تلاش است تا از پنل های Mini LED در محصولات جدید خود استفاده کند. البته این تحلیلگر نزدیک به یک سال و نیم پیش اولین بار گزارش‌های مربوط به استفاده از این فناوری را در محصولات اپل ارائه داده بود. وی همچنین تأکید کرده که تولید این محصول در فصل پایانی 2020 در تیراژ 300 تا 400 هزار واحد آغاز خواهد شد و در سال 2021 به دو برابر خواهد رسید.

او در ابتدا بر این باور بود که فناوری یاد شده در سری محصولات اپل واچ آماده عرضه می‌شود؛ اما حالا مشخص شده که این آیپد پرو 2021 اولین محصولی است که شرکت اپل آن را با نمایشگر Mini LED آماده عرضه می‌کند.

مینگ چی کو اعلام کرده که Sanan Optoelectronics مهم‌ترین تأمین کننده شرکت اپل برای تولید نمایشگر آیپد پرو 2021 است که در آینده نزدیک این محصولات را آماده تحویل می‌کند.

مینگ چی کو اعلام کرده که آیپد پرو 2021 عمر بسیار کوتاهی دارد و شرکت اپل تولید آن را پس از یک سال به 35 درصد کاهش خواهد داد. این موضوع باعث می‌شود تا اپل در سال 2022 میلادی آیپد پروی جدیدی را آماده معرفی و عرضه به بازار جهانی کند.

با توجه به گفته‌های مینگ چی کو می‌توان این‌گونه برداشت کرد که شرکت اپل تصمیم دارد تا به‌صورت سالانه آیپد پروهای خود را به‌روزرسانی کند و هر سال محصولات جدیدی را آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373