لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چیپ U1 به عنوان تراشه ایرپاد استودیو مورد استفاده قرار می‌گیرد

چیپ U1 به عنوان تراشه ایرپاد استودیو مورد استفاده قرار می‌گیرد

اکانت Lovetodream چند روز پس از آخرین رویداد اپل، اطلاعاتی را درباره استفاده از U1 به عنوان تراشه ایرپاد استودیو برا انتقال داده با پهنای باند بالا و ردیاب‌های ایرتگ به اشتراک گذاشته شده است.

شایعه‌ها و گزارش‌ها نشان می‌دهند که تراشه ایرپاد استودیو احتمالاً برای ردیابی موقعیت هدفون‌ها در برنامه Find My استفاده خواهد شد. همچنین ممکن است این تراشه در تشخیص جهت‌یابی در دستگاه‌های سازگار با چیپ U1 استفاده شود.

اپل اعلام کرده که تراشه U1 می‌تواند فاصله ارتباط بی سیم را با دقت قابل قبول اندازه گیری کند. این موضوع میتواند در آینده نزدیک برای تعبیه کلید های دیجیتال اتوموبیل ها مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این ویژگی میتواند به بهبود روند اتصال ایردراپ نیز کمک کند. 

تراشه ایرپاد استودیو در آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو تعبیه شده است؛ همچنین برخی گزارش‌ها درباره ویژگی‌های قابل ملاحظه تراشه ایرپاد استودیو و اهمیت بالای آن توضیح می‌دهند.

بررسی های مشخص کرده که توسعه تراشه U1 در اپل واچ سری ۶، نشان دهنده پشتیبانی طولانی مدت اپل از این فناوری نوین است.

همچنین تراشه U1 به طور خودکار جهت راست و چپ هدفون‌ها را شناسایی کرده و این یعنی مهم نیست هدفون را از کدام جهت روی گوش بگذارید.

اضافه شدن قابلیت ردیابی با استفاده از U1 در آیفون 11 و ایرپاد پرو با آی او اس ۱۳، نشان دهنده علاقه فراوان اپل به فناوری جهت‌یابی و موقعیت محور است. برمبنای همین خصوصیت احتمالاً باید منتظر ایر تگ‌های متفاوت‌ و متمایز‌تر در آینده باشیم.

علاوه بر این ایده ایر تگ‌ها یک بخش مهم و کلیدی از شبکه U1 است و نشان دهنده وجه تمایز این محصولات نسبت به سایر محصولات مشابه است. احتمالاً ایر تگ‌ها با آیفون ۱۲ در اکتبر عرضه خواهد شد. گفته می‌شود ایرتگ و ایرپاد استودیو برای مدتی در حال تولید بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373