لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایا خرید ایفون در ایران منطقی است ؟

ایا خرید ایفون در ایران منطقی است ؟

 بدون شک، آیفون یکی از بهترین سری تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان است که باقابلیت‌ها و کارایی‌های ویژه آماده عرضه می‌شود. حال سؤال اصلی این است که ایا خرید ایفون در ایران منطقی است یا باید به فکر دستگاه‌های دیگر بود؟

زندگی روزمره امروز با تلفن‌های هوشمند گره خورده و همه افراد برای انجام کارهای مختلف نیاز به این دستگاه‌های کوچک قابل حمل دارند. کارهایی نظیر پرداخت قبض و کرایه تاکسی تا خرید بلیت و حتی در شرایط شیوع ویروس کرونا برای مدیریت کارها و کلاس‌های درس، استفاده از تلفن‌های هوشمند بسیار ضروری است.

در این میان یک دنیای دوقطبی میان اندروید و آیفون در حوزه تلفن‌های هوشمند شکل‌گرفته است. بسیاری از کاربران از تلفن‌های هوشمند اندرویدی استفاده می‌کنند و از طرف دیگر، افرادی که به دنبال قابلیت‌ها و کارایی‌های خاص‌تر هستند از آیفون استفاده می‌کنند. در این میان، مسائلی وجود دارد که باعث شده تا برخی از افراد برای خرید ایفون و ترجیح دادن این محصولات به گوشی‌های اندرویدی شک دارند.

در این مطلب قصد داریم تا مسائلی که پس از خرید ایفون در ایران مقابل کاربران ایرانی وجود دارد را بررسی کنیم.

تفاوت خرید ایفون نسبت گوشی‌های اندروید

 استفاده از تلفن‌های هوشمند اندرویدی در میان بسیاری از افراد مرسوم است. این در حالی است که برخی از افراد ترجیح می‌دهند تا از آیفون برای انجام کارهای روزمره خود استفاده کنند.

مهم‌ترین تفاوتی که خرید ایفون نسبت به گوشی اندرویدی ایجاد می‌کند، استفاده از اپلیکیشن‌ها، رابط کاربری و یک سیستم‌عامل باکیفیت‌تر است. گوشی‌های اندرویدی در مدل‌های مختلف با سطح کاربری و بازدهی متفاوت تولید می‌شوند، اما نکته اصلی این است که آیفون‌ها در مدل‌هایی محدود به صورت سالانه تولید می‌شوند که ازلحاظ کیفیت و کاربری در سطح بالاتری قرار دارند.

خرید گوشی ایفون البته به این شرط خوب است که شما بتوانید از امکانات و قابلیت‌های اصلی آن استفاده کنید. خبر خوب این است که راهکارهای مختلفی برای استفاده از ایفون در ایران وجود دارد که راه‌های جایگزین را به شما ارائه می‌دهد تا همه کارهای مورد نظر خود را انجام دهید.

استفاده از اپلیکیشن‌های ایرانی

شاید بسیاری از افراد به این بهانه که اپلیکیشن‌های ایرانی در آیفون‌ها کار نمی‌کنند، استفاده از این محصولات را در ایران مناسب ندانند.

اما حقیقت این است که اکثر اپلیکیشن‌های کاربردی ایرانی از طریق وب اپ امکان دسترسی و استفاده را در آیفون دارند و کاربران محدودیتی در استفاده از این تلفن‌های هوشمند ندارند. 

ایا خرید گوشی ایفون خوب است ؟

 پاسخ به این سؤال تا حدودی به فرد و نوع استفاده او از تلفن هوشمند مربوط می‌شود، خرید ایفون در ایران و تمام کشورهای دنیا تجربه‌ای متفاوت و خاص‌تر را نسبت به گوشی‌های دیگر به شما ارائه می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود تا پاسخ به اینکه ایا خرید گوشی ایفون در ایران خوب است یا خیر برای هر فرد با نوع کاربری متفاوت باشد. با این حال نکته اصلی این است که استفاده از آیفون باعث می‌شود تا روند کار کردن با یک تلفن هوشمند برای افراد مختلف ویژه‌تر و خاص‌تر باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373