لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین نسخه بتای واچ او اس 7.1 منتشر شد

اولین نسخه بتای واچ او اس 7.1 منتشر شد

شرکت اپل یک روز بعد از انتشار و عرضه نسخه نهایی و جدید سیستم عامل ساعت‌های هوشمند خود، اولین نسخه آزمایشی بتای واچ او اس 7.1 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد.

واچ او اس 7.1 سیستم عامل جدید و به روز شده ساعت‌های هوشمند اپل است که ویژگی‌های خاص و کاربردی آن بهبود یافته و در دسترس کاربران قرار گرفته است. برخی از ویژگی‌های گذشته در این به روز رسانی بهبود داده‌شده‌اند که شامل تنظیم خواب، برنامه فعالیت‌های ورزشی و ارتباط آن با برنامه اپل فیتنس پلاس هستند.

در واچ او اس 7.1 ویژگی‌های جدیدی مثل تنظیم زمان شستن دست‌ها برای شرایط فعلی همه‌گیری کرونا، به اشتراک‌گذاری و نصب واچ فیس‌های جدید تعبیه شده است. اپل طبق روال همیشگی خود، نسخه آزمایشی بتا واچ او اس 7.1 را برای توسعه‌دهندگان منتشر و در دسترس آن‌ها قرار داده تا باگ‌های آن را پیدا کرده و در اختیار کاربران قرار دهد.

کاربرانی که اکانت توسعه‌دهندگان اپل را دریافت کرده‌اند، می‌توانند نسخه بتا واچ او اس 7.1 را از مرکز توسعه اپل دریافت نصب کنند و در برنامه اختصاصی Watch در آیفون و بخش General می‌توان این نسخه را دریافت کرد.

برای به روز رسانی این نرم افزار جدید، اپل واچ باید ۵۰ درصد شارژ باتری داشته باشد. البته پس از آغاز فرایند آپدیت نیز باید اپل واچ را روی شارژر گذاشته و در نزدیکی آیفون خود قرار دهید.

در حال حاضر در مورد ویژگی‌های نسخه بتا واچ او اس ۱/۷ اطلاعات زیادی در دست نیست. با این حال به نظر می‌رسد که مشخصات این نسخه به زودی از طرف تست کنندگان و توسعه دهندگان مشخص می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420