لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتشار اولین نسخه بتای آی او اس 14.2 برای توسعه‌دهندگان

انتشار اولین نسخه بتای آی او اس 14.2 برای توسعه‌دهندگان

 اپل تنها یک روز پس از انتشار سیستم عامل آی او اس ۱۴، آپدیت اولین نسخه بتا آی او اس 14.2 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد.

نظر به ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد سیستم عامل جدید اپل، آی او اس ۱۴ توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. حال اپل اولین نسخه بتای آی او اس 14.2 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرده است. قرار است این نسخه بتا توسط توسعه‌دهندگان مورد بررسی و باگ‌های احتمالی آن برطرف شود.

کاربرانی که اکانت اختصاصی اپل را خریداری کرده‌اند، امکان نصب اولین نسخه بتای آی او اس ۲/۱۴ را دارند. آیپد او اس ۲/۱۴ را می‌تواناز مرکز توسعه‌دهندگان اپل یا از روش OTA دانلود و نصب کنند.

این نسخه به تازگی منتشر شده و به همین دلیل اطلاعاتی درباره آن وجود ندارد اما احتمالاً برخی از ویژگی‌های آن، شامل رفع باگ‌های احتمالی نسخه 14 باشد.

نسخه بتای آی او اس ۱۴ چند ویژگیجدید را آماده عرضه کرده است. در این نسخه، شازم به کنترل سنتر آمده و کاربران سریعاً می‌توانند اقدام به شناسایی موسیقی‌های در حال پخش کنند. این تغییر باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به صورت سریع موسیقی‌ها را شناسایی کنند و دیگر نیازی به استفاده از دستیار سیری نداشته باشند.

ویژگی دیگری که اپل به نسخه بتا آی او اس ۱۴ اضافه کرده، شامل تغییرات اپلیکیشن اپل موزیک است. در این نسخه وقتی موسیقی به طور فعال پخش نمی‌شود، اپل موزیک پیشنهاد‌های مشابه را در بخش Now Playing مرکز کنترل نمایش می‌دهد.

این نسخه در حال حاضر توسط اپل مورد تست و بررسی قرارگرفته و در آینده نزدیک آماده عرضه به‌تمامی کاربران از طریق آپدیت‌های نهایی و عمومی خواهد شد. این به روز رسانی احتمالاً با تعداد کمی از بتاهای تست همراه است و به زودی آماده عرضه به‌تمامی کاربران می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373