لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کالبدشکافی اپل واچ سری 6 توسط iFixit

کالبدشکافی اپل واچ سری 6 توسط iFixit

وب‌سایت iFixit طبق رسم همیشگی خود پس از عرضه مدل جدید ساعت هوشمند اپل اقدام به کالبدشکافی اپل واچ سری 6 کرده است.

در کالبدشکافی اپل واچ سری 6 توسط iFixit قطعات مختلف این محصول مورد بررسی قرار گرفته است و مشخص شده که سنسورهای مربوط به فورس تاچ حذف شده و به جای آن حجم باتری بیشتر شده است. 

iFixit اعلام کرده که روند بازگشایی بدنه اپل واچ سری 6 بسیار آسان‌تر از نسل‌های پیشین شده است. این وب‌سایت همچنین اپل واچ سری 6 آبی رنگ با سایز 44 میلی‌متری را بازگشایی کرده و اعلام کرده که 3.5 درصد حجم باتری در آن نسبت به سری 5 افزایش داشته است. در حقیقت ظرفیت باتری اپل واچ سری 6 برابر با 1.17 میلی‌آمپر ساعت شده است و حالا این محصول می‌تواند در مدت زمان بیشتری حجم باتری را ذخیره سازی کند.

علاوه بر این، در کالبدشکافی اپل واچ سری 6 مشخص شده که حجم تپتیک انجین بزرگ‌تر شده است و فریم‌ها به طور قابل توجهی نازک‌تر از قبل شده که این موضوع به طور مشخص به افزایش حجم تپتیک انجین مربوط بوده است. سال گذشته ضخامت تپتیک انجین برابر 10.4 میلی‌متر بود و حالا در اپل واچ سری 6 این ضخامت به 10.74 میلی‌متر رسیده است. 

iFixit همچنین ظاهری از سنسور مادون قرمز مربوط به ردیابی سطح اکسیژن خون را نشان داده است که مشخص شده که در پایین‌ترین قسمت این سنسور قرار گرفته است.

اپل واچ سری 6 به عنوان نماینده اپل در ساعت‌های هوشمند برای سال 2020 معرفی و عرضه شده که دارای قابلیت‌هایی بسیار ویژه نسبت به محصولات مشابه در بازار است. این محصول علاوه بر قابلیت‌های سلامتی ویژه از ابزارهای هوشمند بهینه‌تری برای مدیریت و انجام کارهای مختلف استفاده می‌کند و از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری با بهبودهایی ویژه همراه بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420