لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعداد نصب آی او اس ۱۴ از مرز ۲۵ درصد در هفته اول گذشت

تعداد نصب آی او اس ۱۴ از مرز ۲۵ درصد در هفته اول گذشت

اپل به تازگی نسخه نهایی سیستم‌عامل‌های خود را آماده عرضه کرده و حالا نصب آی او اس ۱۴ تنها پنج روز پس از انتشار آن از مرز ۲۵ درصد عبور کرده است.

تنها پنج روز پیش بود که جدیدترین و به روزترین سیستم عامل آیفون‌ها با قابلیت‌ها و مشخصات منحصر به فرد و کاربردی منتشر شد. از جمله ویژگی‌های این سیستم عامل می‌توان به افزودن ویجت‌ها، طراحی خاص رابط کاربری صفحه هوم، تنظیمات حریم شخصی، هشدار دسترسی اپ‌ها به قطعات سخت افزاری مثل میکروفن و دوربین و ایجاد پیام هشدار و غیره اشاره کرد.

گزارش‌های منتشر شده از موسسه Mixpanel ( شرکت آمریکایی تحلیلگر برنامه‌های وب و تلفن همراه ) نشان می‌دهد که پنج روز بعد از رویداد ۱۵ سپتامبر اپل و عرضه سیستم عامل جدید، نصب iOS 14 در آیفون، آیپد و آیپاد تاچ با استقبال ویژه‌ای مواجه شده است. 

 طبق اظهارات Mixpanel، نصب آی او اس ۱۴ نسبت به سیستم عامل آی او اس ۱۳ تا حدودی بیشتر بوده؛ چرا که سیستم عامل آی او اس ۱۳در هفته اول بعد از انتشارتقریباً در ۲۰ درصد از دستگاه‌های فعال نصب شده بود. این در حالی است که iOS 14 توانسته در هفته اول 5 درصد بیشتر از نسخه قبلی روی دستگاه‌ها نصب شود.

ارائه ویجت‌ها در صفحه هوم تاکنون محبوبیت زیادی پیدا کرده و همین موضوع باعث شده تا کاربران اشتیاق بیشتری برای نصب iOS 14 روی دستگاه‌های خود داشته باشند همچنین سایر ویژگی‌ها مانند پشتیبانی از قابلیت تصویر در تصویر، قابلیت تنظیم برنامه‌های ایمیل و مرورگر شخص ثالث به عنوان پیش‌فرض به خوبی پذیرفته شده‌اند.

Mixpanel آمار نصب iOS 14 را بر اساس تعداد User Agentهای این نسخه در بازدید از وب‌سایت‌های مختلف اندازه‌گیری کرده است. البته اطلاعات منتشر شده هنوز از طرف شرکت اپل تائید نشده است.

اپل معمولاً تا پیش از یک ماه بعد از انتشار نهایی سیستم‌عامل‌های خود آمار نصب آن‌ها توسط کاربران را منتشر نمی‌کند. بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که هنوز اطلاعات کاملی از تعداد نصب آی او اس ۱۴ در دست نباشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت