لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایشگر آیپد و مک با فناوری مینی ال ای دی تولید می‌شود

نمایشگر آیپد و مک با فناوری مینی ال ای دی تولید می‌شود

 شرکت اپل قصد دارد نمایشگر آیپد و برخی محصولات آینده خود نظیر مک بوک را با فناوری مینی ال ای دی تولید کند.

طبق گزارشی از مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل مشخص شده که افزایش رقابت میان تأمین کنندگان اپل برای تولید تراشه نمایشگر مینی ال ای دی، تأثیر بسزایی در پذیرش اپل برای توسعه تکنولوژی محصولاتی نظیر نمایشگر آیپد و مک بوک داشته است.

کو می‌گوید که در حالی که پیش بینی می‌شد که Epistar تنها تأمین کننده تراشه مینی ال ای دی برای محصولات اپل در سال ۲۰۲۱ باشد، حالا مشخص شده که Sanan Optoelectronics تجربه بهتری در توسعه تکنولوژی داشته و احتمالاً تأمین کننده اپل در سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

افزایش ظرفیت تأمین و رقابت میان تأمین کندگان هزینه‌های اپل را برای تولید دستگاه‌های مبتنی بر فناوری مینی ال ای دی از ۷۵-۸۵ دلار به حدود ۴۵ دلار می‌رسانند.

به همین دلیل کو انتظار دارد که فناوری مینی ال ای دی در ۳۰ تا ۴۰ درصد آیپدهای آینده و در ۲۰ تا ۳۰ درصد از سری محصولات مک بوک و آیمک در سال ۲۰۲۱ ظاهر شود.

گزارش شده که اپل مدتی است که به دنبال معرفی فناوری نمایشگر مینی ال ای دی برای نمایشگر آیپد پرو و مک بوک بوده است. کو گفت که تقریباً شش ماه پیش محصولات مبتنی بر مینی ال ای دی در خط تولید اپل قرار گرفته است و این شرکت قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۱ آن‌ها را عرضه کند. این محصولات شامل آیپد پرو ۹/۱۲ اینچ، آیمک پرو ۲۷ اینچ، مک بوک پرو ۱/۱۴ اینچ، مک بوک پرو ۱۶ اینچ، آیپد ۲/۱۰ اینچ، مینی آیپد ۹/۷ اینچ خواهند بود.

این نمایشگرها از هزار تا 10 هزار ال ای دی شخصی سازی استفاده می‌کنند که تعدادی از نمایشگرهای LED قدیمی بهبود یافته را ارائه می‌کند و به این ترتیب به عملکرد نمایشگرهای او ال ای دی و با اشکالات کنتری نزدیک می‌شود.

نمایشگرهای مینی ال ای دی نسبت به نمایشگرهای قدیمی ال ای دی سیاهی عمیق‌تر و تیره‌تر، روشنایی خیلی زیاد، رنک‌های غنی‌تر و کانتراست بهتر ارائه می‌کند اما بهر حال این فناوری هزینه زیادی خواهد داشت.

پیش بینی می‌شود که نمایشگرهای مبتنی بر فناوری Mini LED در آینده نزدیک، در محصولات پریمیوم و گران قیمت اپل تعبیه شوند و دستگاه‌های ارزان‌تر با همان فناوری‌های سابق آماده عرضه شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420