لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی اپل واچ سری ۶ قیمت و هر آنچه باید از آن بدانید :: قسمت دوم

بررسی اپل واچ سری ۶ قیمت و هر آنچه باید از آن بدانید :: قسمت دوم

اپل در آخرین رویداد جهانی خود که در سپتامبر سال جاری میلادی برگزار شد توجه طرفدارانش را به مشخصات اپل واچ سری ۶ قیمت و ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول جلب کرد. در قسمت اول این مطلب به برخی قابلیت‌های کلی اپل واچ سری 6 اشاره کردیم و حالا قیمت و موارد دیگر را در این ساعت بررسی میکنیم.

در این مقاله قصد داریم به مشخصات اپل واچ سری ۶ قیمت و ویژگی‌های ظاهری آن نگاهی اجمالی بیندازیم. ساعت هوشمندی که روی مچ دست بسته می‌شود و در عین حال از قابلیت‌ها و ویژگی‌های استثنایی و مهیجی برخوردار است که شاید بتوان آن را در رده پرفروش‌ترین محصولات اپل دانست.

قطعاً یکی از مهیج‌ترین و جدیدترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند قابلیت تشخیص اکسیژن خون بوده، که مکانیزم عملکرد آن بر أساس سنسورهای مادون قرمز است. اندازه ‌گیری سطح اکسیژن خون در تشخیص زود هنگام برخی بیماری‌ها کمک شایانی می‌کند.

به عنوان مثال یکی از علائم اولیه بیماری کروناکاهش سطح اکسیژن خون است که با اپل واچ سری ۶ می‌توان آن را به راحتی تشخیص داد. همچنین در تشخیص بیماری آسم و حملات قلبی هم بسیار مؤثر است. البته در اپل واچ‌های سری قبل و مدل جدید قابلیت ECG یا الکتروکاردیوگراف قلب وجود دارد.

مشخصات اپل واچ سری ۶ قیمت و امکانات خاصی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد ما را متوجه یک ویژگی ارزشمند آن می‌کند. برنامه Family Setup که برای استفاده کودکان طراحی شده است. برنامه تنظیم خانواده به والدین این امکان را می‌دهد که از اطلاعات مربوط به فعالیت ورزشی، وضعیت سلامتی، موقعیت مکانی و سایر موارد مربوط به کودک خود آگاه باشند. زیرا این اطلاعات از اپل واچ به آیفون والدین ارسال شده و موجب اطمینان خاطر والدین از حضور کودک خود در مدرسه یا هر مکانی و همچنین آگاهی از وضعیت او می‌شود.

ذکر این نکته ضروری است که به خاطر سیستم عامل واچ او اس ۷ در اپل واچ جدید قابلیت‌هایی مثل به اشتراک گذاری واچ فیس، ردیابی خواب، تشخیص مدت زمان شستشوی دست برای شرایط ویژه همه گیری کرونا، شخصی سازی اپ‌ها و غیره در ساعت هوشمند جدید عرضه شده است.

یک ویژگی استثنایی که در سری جدید ساعت هوشمند اپل طراحی شده؛ هماهنگی با سرویس اشتراکی اپل وان و اپل فیتنس پلاس است. اپل واچ اطلاعات جمع آوری شده حین تمرین ورزشی را به اپل فیتنس پلاس ارسال کرده و تمرین‌های ورزشی مناسب با شخص را ارائه می‌کند.

با ذکر این مشخصات اپل واچ سری ۶ قیمت پایه آن ۳۹۹ دلار است. گفتنی است که تراشه S6 به کار رفته در اپل واچ سری ۶ سرعت پردازش آن را ۲۰ درصد بیشتر کرده است.

اپل همچنین برای هر چه زیباتر شدن ظاهر ساعت جدید اقدامات جالبی انجام داده است. بندهای سولو لوپ را طراحی و عرضه کرده که با دو طرح مات و براق ارائه شده و بدون قفل و گیره با خاصیت کشسانی به راحتی با مچ دست سازگار می‌شود. رنگ‌هایی که برای این بندها در نظر گرفته شده فوق‌العاده زیبا و جذاب و متناسب با هر سلیقه‌ای طراحی شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420