لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محدودیت‌های اسپاتیفای در اپل واچ حذف می‌شود

محدودیت‌های اسپاتیفای در اپل واچ حذف می‌شود

 یکی از محدودیت‌های اسپاتیفای در اپل واچ این است که بدون وجود آیفون و برقراری اتصال با آن، نمی‌توان از برنامه‌های موزیک و پادکست استفاده کرد. حال توسعه دهندگان این سرویس در حال تست امکانات جدید برای حذف این محدودیت‌ها هستند.

در نوامبر ۲۰۱۸ اسپاتیفای اپلیکیشنی ویژه را برای اپل واچ طراحی کرد که به کاربران اجازه می‌داد تا به موزیک‌ها و پادکست‌های مورد علاقه‌شان از طریق ساعت هوشمند خود دسترسی داشته باشند.

بنا بر گزارش سایت iphone-Ticker.de برخی از کاربران این سرویس پشتیبانی مستقیم پخش صدا را از طریق اپل واچ بدون اتصال به آیفون تجربه کرده‌اند. همین کاربران گزارش کرده‌اند که می‌توانند موسیقی‌های ارائه شده در اسپاتیفای را از طریق اتصال به بلوتوث هدفون‌ها یا از طریق بلندگوی موجود در اپل واچ با استفاده از وای فای یا LTE پخش کنند.

این عملکرد در برنامه با یک آیکون بتا آبی ظاهر می‌شود که نشان دهنده ارائه یک ویژگی آزمایشی با محدودیت‌های در حال تست است.

در حال حاضر هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که به ارتباط بین ویژگی بتا و نسخه خاصی از واچ او اس یا آی او اس اشاره کند. با این حال می‌توان امیدوار بود که در آینده‌ای نزدیک شاهد قابلیت پخش اسپاتیفای در اپل واچ برای کاربران باشیم. این برای کاربران اپل واچ LTE که به طور مداوم به شبکه اینترنت متصل هستند و به‌عنوان مثال هر وقت برای دویدن بیرون می‌روند و گوشی خود را در خانه جا می‌گذارندخبر خوبی خواهد بود.

گفتنی است که برنامه اسپاتیفای در اپل واچ هنوز هیچ گزینه‌ای برای ذخیره موسیقی در اپل واچ و گوش دادن به آن در زمان آفلاین بودن ندارد. ولی همچنان امیدواریم که این موارد در آینده‌ای نزدیک برطرف شود. 

نصب اسپاتیفای در اپل واچ

 اگر می‌خواهید اسپاتیفای را در اپل واچ خود نصب کنید این روش را دنبال کنید.

  • اول مطمئن شوید که آخرین نسخه اسپاتیفای را روی آیفون خود نصب کرده باشید.
  • برنامه Watch را در آیفون خود راه‌اندازی کنید.
  • در تب My Watch بررسی کنید که برنامه اسپاتیفای در لیست باشد. در صورتی که برنامه را نمی‌بینید در قسمت برنامه‌های موجود، اسپاتیفای را نصب کنید.
  • بعد از نصب، برنامه اسپاتیفای را در صفحه اصلی اپل واچ انتخاب کرده و با باز کردن اسپاتیفای در آیفون خودتان، به طور خودکار روی ساعت راه‌اندازی می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420