لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تماشا کنید: قابلیت‌های اپل واچ سری 6 کدام است؟

تماشا کنید: قابلیت‌های اپل واچ سری 6 کدام است؟

اپل به تازگی از سری جدید ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کرده و در جریان رویداد سپتامبر ویدیویی را منتشر کرد که در آن قابلیت‌های اپل واچ سری 6 را به تصویر می‌کشد.

در ویدیوی منتشر شده همراه با معرفی اپل واچ سری 6 و اپل واچ اس ای مجموعه‌ای شگفت آور از قابلیت‌ها و کارهایی که اپل واچ به عنوان یک ساعت هوشمند کوچک می‌تواند انجام دهد به تصویر کشیده شد.

گوینده در ابتدای این ویدیو، تلاش دارد تا یک جمله شگفت آور را برای معرفی قابلیت‌های اپل واچ سری 6 ارائه دهد و هر بار که چنین جمله‌ای را می‌گوید، یکی از کاربران اپل واچ به او تأکید می‌کند که این ساعت از همین حالا هم همین کار را انجام می‌دهد.

این روند تا جایی ادامه پیدا می‌کند که گویند به فضا می‌رود و در شرایط بدون هوا، اعلام می‌کند که اپل واچ سری 6 می‌تواند با استفاده از سنسورهای مادون قرمز سطح اکسیژن خون کاربران را اندازه گیری کند.

این ویدیو را می‌توانید از همین حالا با دوبله اختصاصی اِن آی سی مشاهده کنید:

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل واچ یکی از مهم‌ترین محصولات شرکت اپل است و به همین دلیل این شرکت در تلاش است تا با ساخت ویدیوهای تبلیغاتی ویژه قابلیت‌های آن را به رخ افراد بکشاند. اپل واچ تا به امروز توانسته نام خود را در صدر جدول ساعت‌های هوشمند پرفروش قرار دهد و حتی بازار فروش ساعت‌های مچی کلاسیک را نیز در اختیار بگیرد.

اپل واچ سری 6 که جدیدترین محصول از این ساعت‌های هوشمند به شمار میاید، از همین حالا آماده معرفی و عرضه در بازار جهانی شده است و کاربران در سراسر جهان می‌توانند آن را خریداری کنند.

گفتنی است که شرکت اپل امسال یک ساعت هوشمند دیگر نیز با عنوان اپل واچ اس ای را رونمایی کرد و آن را به عنوان نسخه میان رده ساعت‌های هوشمند خود آماده عرضه به بازار جهانی کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420