لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود تمامی والپیپر آیپد ایر 4

دانلود تمامی والپیپر آیپد ایر 4

 شرکت اپل به تازگی از آیپد ایر 4 رونمایی کرده است و هنوز این محصول آماده عرضه به بازار جهانی نشده است. با این حال والپیپر آیپد ایر 4 از همین حالا قابل دانلود و تنظیم روی دستگاه‌های مختلف است.

اپل طبق رسم همیشگی خود والپیپرهای جدیدی را همراه با آیپد ایر 2020 آماده عرضه کرده که کاربران می‌توانند آن‌ها را روی دستگاه‌های خود نصب کنند.

حال والپیپر آیپد ایر 4 از همین حالا قابل دانلود و نصب است. توسعه دهندگان توانسته‌اند از بخش‌های داخلی فریم ویر آیپد او اس 14 که به تازگی آماده عرضه شده اقدام به استخراج والپیپرهای یاد شده کرده‌اند. این والپیپرها در 5 رنگ و طراحی مختلف آماده عرضه شده‌اند.

اپل آیپد ایر 4 را در پنج رنگ متفاوت آماده عرضه کرده است که شامل سبز، صورتی، نقره‌ای، خاکستری و آبی می‌شود. والپیپر آیپد ایر 4 نیز به ازای هر یک از این رنگ‌ها یک گزینه را در نظر گرفته است. البته تمام این 5 والپیپر قابل تنظیم روی تمام مدل‌ها و رنگ‌های آیپد ایر 4 هستند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا آیپد ایر 4 را در اکتبر سال جاری میلادی آماده عرضه کند و هنوز هیچ اطلاعات دقیقی به غیر از آنچه خود شرکت اپل از طریق وب سایت و رویداد خود معرفی کرده در دست نیست. با این حال کاربران می‌توانند اقدام به دانلود و نصب این والپیپرهای جدید از طریق وب سایت‌های مختلف و با کیفیت اورجینال کنند.

گفتنی است که یک آلبوم در سرویس Google Photos تمامی والپیپرهایی که شرکت اپل تا به امروز برای سیستم عامل آی او اس و آیپد او اس عرضه کرده را آماده دانلود به صورت عمومی کرده است. تمامی این والپیپرها قابلیت دانلود با نهایت کیفیت را دارند.

برای دانلود والپیپر آیپد ایر 2020 کافی است به لینک این آلبوم در Google Photos مراجعه کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420