لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش بینی رویدادهای اپل تا چه حد به واقعیت نزدیک است؟

پیش بینی رویدادهای اپل تا چه حد به واقعیت نزدیک است؟

 بعد از رویداد اخیر اپل و معرفی برخی از محصولاتش، باید دید که فعالیت افشاگران و تحلیلگران برای پیش بینی اپل تا چه حد با واقعیت مطابقت دارد؟ اگر چنین باشد اپل و ماجراهای هیجان انگیزش مدام در حال اسپویل شدن هستند.

اپل به تازگی رویداد مجازی «Time Flies» خود را برگزار و ۴ محصول جدید را معرفی و رونمایی کرد. محصولات معرفی شده شامل اپل واچ سری ۶، اپل واچ اس ای مقرون به صرفه، آیپد ایر ۹/۱۰ اینچی با حذف حاشیه نمایشگر و طراحی تمام صفحه در کنار یک آیپد ۲/۱۰ اینچی به روز شده با تراشه سریع‌ترBionic A12است. همان‌طور که مشخص است آیفون ۱۲ در این رویداد رونمایی نشد و احتمالاً اکتبر امسال رونمایی خواهد شد.

ارزیابی صحت شایعات درباره ادعای تحلیلگران و افشاگران برای پیش بینی اپل 

پیش از رویداد اخیر افشاگری‌ها و شایعات متعددی درباره رویداد اپل و عرضه محصولاتش در جریان بود. بعد از اتمام رویداد شاید به خاطر آوردن شایعات کمی دشوار باشد اما وب سایت MacRumorsاقدام به تهیه لیستی از شایعات منتشر شده کرده و به بررسی و ارزیابی دقت تعدادی از مهم‌ترین موارد آن‌ها پرداخته است.

برخی شایعاتی که دقیقاً و مطابق با واقعیت بودند شامل این موارد هستند:

  • 9to5Mac شواهدی درباره ویژگی اندازه‌‌‌گیری اکسیژن خون در اپل واچ سری ۶ با سیستم عامل آی او اس ۱۴ افشا کرد. همچنین در همین زمان شایعه شد که والدین از طریق آیفون خود می‌توانند اطلاعات اپل واچ کودکان را ردیابی و کنترل کنند.
  • MacRumors شایعه مربوط به سرویس اپل فیتنس پلاس را بر مبنای سیستم عامل آی او اس ۱۴ منتشر کرد.
  • در ژوئن ۲۰۲۰ تحلیلگر TF International Security مینگ چی کو ادعا کرد که آیپد جدید با آداپتور ۲۰ وات و پورت USB-C ارائه خواهد شد.
  • اکانت توییتری Lovetodream به کیبورد مجیک اشاره کرد که با آیپد پرو سازگاری فوق‌العاده‌ای خواهد داشت و دقیقاً به اثبات رسید.
  • جان پروزر افشاگر اپل به سایز دقیق اپل واچ اس ای ۴۰ تا ۴۴ میلی متر و قابلیت ECG آن اشاره کرد.

برخی شایعات که دقیق نبودند شامل این موارد خواهند بودند:

  • افشاگر Lovetodream ادعا کرد که آیپد ایر جدید با نمایشگر ۱۱ اینچ با مینی ال ای دی عرضه خواهد شد اما سایز آن ۹/۱۰ اینچ و بدون مینی ال ای دی معرفی شد.
  • وب‌سایت ژاپنی Mac Otakara شایعه کرد که اپل واچ سری ۶ در اکتبر معرفی خواهد شد.

از حالا به بعد چشم‌ها به رویداد اکتبر دوخته شده و انتظارات منتهی به معرفی و عرضه آیفون ۱۲ خواهد شد. گفته می‌شود که اپل چندین محصول دیگر در دست تولید دارد که برخی از آن‌ها شامل ایرتگ با ویژگی ردیابی، هوم پاد کوچک‌تر، هدفون‌های روی گوشی ایرپاد استودیو، اپل تی وی جدید و غیره می‌شوند که برخی از آن‌ها امسال معرفی و عرضه خواهند شد. همچنین اپل اشاره کرده که قصد دارد اولین مک مبتنی بر اپل سیلیکون خودش را امسال روانه بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420