لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب در iOS 14 را عمداً مسدود کرده است

گوگل قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب در iOS 14 را عمداً مسدود کرده است

روز گذشته و پس از دانلود و نصب نسخه‌های جدید سیستم عامل آی او اس 14 بسیاری از کاربران اعلام کردند که دیگر امکان دسترسی به قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب در iOS 14 را ندارند. حال مشخص شده است که گوگل این قابلیت را به صورت عمدی مسدود کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گوگل از این پس قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب در iOS 14 را تنها به کاربران سرویس‌های پریمیوم خود ارائه می‌دهد و کاربران عادی از استفاده از این سرویس بی‌بهره هستند. این موضوع باعث شده تا کاربران حتی از طریق اپلیکیشن یوتیوب نیز امکان استفاده از قابلیت تصویر در تصویر را نداشته باشند.

تا پیش از این وب سایت Macrumors طی گزارشی اعلام کرده بود که این مشکل مشخصاً به محدودیت‌های نرم افزاری مربوط است و ممکن است در آینده با ارسال یک به‌روز رسانی جدید از طرف گوگل برطرف شود. با این حال به نظر می‌رسد که شرکت گوگل برای ارائه این خدمات از کاربران آیفون و آیپد هزینه دریافت می‌کند.

نسخه وب یوتیوب نیز امکان تصویر در تصویر را از طریق سافاری در آی او اس ارائه نمی‌دهد و کاربران به استفاده از ویدیوهای یوتیوب در یک حالت محدود هستند و نمی‌توانند آن را تغییر دهند.

این موضوع در حالی مشخص شده که هنوز شرکت گوگل هیچ ادعایی در مورد تغییرات اخیر یوتیوب نداده است. در این میان، کاربران اپل تی وی نیز اعلام کرده‌اند که پس از دریافت تی وی او اس 14 نیز امکان استفاده از ویدیوهای 4K را ندارند که احتمالاً این موضوع نیز به بحث اکانت پریمیوم مربوط خواهد بود.

البته گوگل هنوز بیانیه‌ای رسمی در مورد این موضوع ارائه نداده است و ممکن است در آینده امکان استفاده از قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب در iOS 14 و پشتیبانی از 4K در اپل تی وی را برای بار دیگر به حالت عادی باز گرداند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420