لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیفون اس ای پلاس با ابعاد آیفون ۸ پلاس تولید می‌شود؟

آیا آیفون اس ای پلاس با ابعاد آیفون ۸ پلاس تولید می‌شود؟

       در حالی که هنوز از آیفون جدید 2020 رونمایی نشده اما شایعات خبر از لو رفتن آیفون اس ای پلاس میان رده با طراحی مشابه با آیفون ۸ پلاس داده‌اند. شایعات منتشر شده نشان می‌دهند که در کنار معرفی و عرضه آیفون ۱۲، احتمالاً یک مدل دیگر گوشی هوشمند با نام آیفون اس ای پلاس معرفی و رونمایی خواهد شد. احتمالاً یک آیفون میان رده که بر مبنای آیفون 7 پلاس یا ۸ پلاس طراحی شده است. شایعات همچنین حاکی از این است که با عرضه این مدل، تولید آیفون ۸ و ۸ پلاس متوقف خواهد شد.

تصویر محافظ صفحه نمایش آیفون اس ای پلاس توسط فروشگاه اینترنتی Best Buy لو رفته است.این فروشگاه به یک محافظ صفحه نمایش برای آیفون اس ای پلاس که هنوز عرضه نشده در وب‌سایت خود اشاره کرده و اعلام کرده که این محصول با آیفون ۶ پلاس، آیفون ۷ پلاس و آیفون ۸ پلاس نیز سازگار است. 

البته مشخص شده که این مدل محافظ صفحه نمایش مربوط به برند اینسیگنیا و متعلق به Best Buy است.در حالی که شایعات از عرضه آیفون اس ای پلاس در نیمه دوم سال آینده خبر می‌دهد، اما بعید به نظر می‌رسد که این فروشگاه اینترنتی اطلاعاتی دقیق راجع به این گوشی هوشمند جدید داشته باشد.

در واقع می‌توان گفت که احتمالاً این فروشگاه با قرار دادن نام این گوشی جدید در سایت خود، به دنبال تبلیغ محافظ صفحه خود بوده است. از طرفی هم ممکن است به دلیل یک اشتباه ساده یا به خاطر تلاش تیم تولید محتوای سایت فروشگاه اینترنتی، این محصول با نام یاد شده در سایت قرار گرفته باشد.

در کنار این شایعه مینگ چی کو تحلیلگر مشهور محصولات اپل، قبلاً اظهاراتی درباره ویژگی‌های این مدل آیفون بیان کرده است.او گفته که iPhone SE+ دارای تاچ آیدی در دکمه پاور کناری خواهد بود.

او همچنین ادعا کرده که اندازه نمایشگر دستگاه مورد نظر ۵/۵ یا ۱/۶ اینچ خواهد بود که ممکن است با طراحی بدون حاشیه مثل آیفون ۱۱ پرو و با یک ناچ کوچک‌تر به دلایل نداشتن فیس آیدی ظاهر شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373