لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ چگونه جان انسان‌ها را نجات می‌دهد؟

اپل واچ چگونه جان انسان‌ها را نجات می‌دهد؟

قابلیت‌های سلامتی اپل واچ یکی از مهم‌ترین مواردی است که شرکت اپل در تولید و توسعه ساعت‌های هوشمند خود همیشه به آن‌ها اهمیت داده است.

اپل همیشه سعی کرده تا اپل واچ را به عنوان یک ابزار هوشمند سلامتی معرفی می‌کند. در این میان اپل در زمان معرفی نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود با عنوان اپل واچ سری 6 اقدام به انتشار ویدیوی تأثیر گذار کرد.

در این ویدیو، اپل حرف‌های برخی از افراد که با استفاده از اپل واچ توانسته‌اند زندگی متفاوتی داشته باشند را منتشر کرده است. در این ویدیو، فردی که به خاطر داشتن دیابت نوع 1 مجبور به استفاده مداوم از انسولین بود نشان داده می‌شود که به لطف استفاده از اپل واچ توانسته رکوردهای ورزشی خود را به ثبت برساند.  

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 فرد دیگر، دارای فشار خون بالا است که باید داروهایی با قیمت بسیار زیاد را همیشه مصرف می‌کرد. اما استفاده از اپل واچ برای اندازه گیری میزان ورزش‌های روزمره به او کمک کرده تا بیماری را شکست دهد و حالا دیگر نیازی به مصرف دارو ندارد.

فرد دیگر نشان داده شده در این ویدیو، پدر خانواده‌ای است که به یک باره پیامی را از اپل واچ دریافت می‌کند و به خاطر آن اقدام به مراجعه سریع به پزشک می‌کند. پزشکان به او میگویند که او در آستانه ایست قلبی قرار داشته است و حالا به خاطر پیام زودهنگام اپل واچ توانسته این حمله قلبی را به سلامت پشت سر بگذارد.

اپل با انتشار ویدیوهایی از این دست همواره تلاش داشته تا نشان دهد که اپل واچ چگونه می‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد. تا پیش از این بارها افراد مختلف گزارش‌هایی را مبنی بر تشخیص زودهنگام بیماری‌ها با استفاده از اپل واچ را منتشر کرده بودند و حالا این ویدیو، تنها بخشی از این موارد موفقیت اپل در این زمینه به حساب میاید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420