لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شک قانون‌گذاران انگلستان به چشم‌انداز اپل در مورد محیط‌زیست

شک قانون‌گذاران انگلستان به چشم‌انداز اپل در مورد محیط‌زیست

 قانون‌گذاران انگلستان به تازگی در مورد چشم‌انداز اپل برای حذف آلاینده‌ها از فرایند تولید محصولات و پشتیبانی از سرویس‌های مختلف شک کرده‌اند. این اتهام بیشتر متوجه چشم‌انداز اپل در ارتباط با حذف یا بازیافت کامل زباله‌های الکترونیکی است.

در نیمه اول جولای از اپل خواسته شده بود که نماینده‌ای را به این مجلس اعزام کند ولی اپل از این کار سرباز زده بود. بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل از حضور در مجلس قانون‌گذاران انگلیس خودداری کرده و پس‌ازآن متهم به جدی نگرفتن تعهدات محیط‌زیست شده است.

تیم کوک مدیرعامل اجرایی اپل قرار بود در کمیته تعیین قوانین زیست‌محیطی مجلس عوام انگلیس حاضر شود؛ با این حال او تا پیش از تاریخ ۴ سپتامبر پاسخی به این درخواست نداده بود و به همین دلیل درخواست یاد شده برای بار دوم به اپل ابلاغ شد.

این کمیته وظیفه بررسی فعالیت‌های زیست‌محیطی دولت و بخش خصوصی در کشور انگلستان را بر عهده دارد. این کمیته اخیراً تمرکز خود را روی فعالیت‌های اپل در مورد رفتار با زباله‌های الکترونیکی ایجاد شده از محصولات گذاشته است.

فیلیپ داون، سخنگوی اپل اظهار کرد عدم تمایل این شرکت به پاسخگویی باعث شده تا اپل به بی‌احترامی علیه قوانین زیست‌محیطی شود و در نهایت کمیته یاد شده به فعالیت‌های این شرکت شک کند.

سخنگوی اپل اشاره کرده که اپلتا به امروز دو میلیارد آیفون فروخته است و باید پاسخی برای این اتهامات داشته باشد. او همچنین اضافه کرده که تعمیر تعداد زیادی از دستگاه‌های الکترونیکی دشوار یا گران بوده، و به همین دلیل برخی از قطعات یا دستگاه‌ها به عنوان زباله الکترونیکی دور ریخته می‌شوند.

اپل به تازگی از چشم‌انداز خود مبنی بر حذف کامل کربن در فعالیت‌های تجاری و تولیدی خود رونمایی کرده است. با این حال به نظر می‌رسد که این شرکت همچنان با چالش‌هایی خاص درزمینهٔ حفظ محیط‌زیست دست و پنجه نرم می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373