لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت ردیاب سطح اکسیژن خون برای کدام کشورها عرضه می‌شود؟

قابلیت ردیاب سطح اکسیژن خون برای کدام کشورها عرضه می‌شود؟

 شرکت اپل در جریان کنفرانس پریشب خود از اپل واچ سری 6 با قابلیت ردیاب سطح اکسیژن خون رونمایی کرد و حالا یکی از سؤالات مهم این است که قابلیت یاد شده در کدام کشورها آماده عرضه شده است.

با توجه به گفته‌های اپل ردیابی سطح اکسیژن خون قرار است به تشخیص زودهنگام بیماری‌هایی نظیر آسم، حملات قلبی و حتی کووید 19 کمک کند.

تا پیش از این و مشخصاً از سال 2018 شرکت اپل در اپل واچ سری 4 به بعد قابلیت ECG را ارائه داده بود که تنها برای برخی از کشورها ارائه شده بود. این قابلیت برای دستگاه‌های تولید شده برای پارت نامبرهای برخی از کشورها محدود شده بود و ثبت نوار قلب را به کاربران نمیداد. اپل اعلام کرده بود که برای ارائه قابلیت ECG در کشورها نیاز به تأییدیه سازمان‌های دولتی سلامتی و پزشکی دارد.

حال سؤال این است که آیا قابلیت ردیاب سطح اکسیژن خون نیز همانند ECG صرفاً به کشورهایی خاص محدود است یا اپل آن را به بیشتر کاربران ارائه داده است؟

بر اساس بررسی‌های انجام شده از اسناد مربوط به معرفی قابلیت‌های فنی اپل واچ سری 6، قابلیت تشخیص سطح اکسیژن خود برای بیش از 100 کشور جهان آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند آن را در دستگاه‌های تولید شده برای کشورهای مختلف استفاده کنند.

این قابلیت از طریق یک اپلیکیشن جدید انجام می‌شود و به نظر می‌رسد که نیازی به دریافت مجوزهای خاص برای ارائه از طرف اپل به کاربران نداشته است.

با توجه به این موضوع می‌توان گفت که کاربران اپل واچ سری 6 احتمالاً پس از عرضه این محصول محدودیتی در استفاده از این قابلیت بر اساس پارت نامبر های مختلف نداشته باشند و قابلیت ردیابی سطح اکسیژن خون برای آنها فعال باشد.

اپل واچ سری 6 همراه با این قابلیت جدید از همین حالا آماده پیش فروش شده و از فردا عرضه آن در سراسر جهان آغاز می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373