لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واچ او اس 7 امکان شخصی سازی و زمان بندی فعالیت ها را دارد

واچ او اس 7 امکان شخصی سازی و زمان بندی فعالیت ها را دارد

شرکت اپل در آپدیت نسخه نهایی واچ او اس 7 امکاناتی جدید نظیر شخصی‌سازی فعالیت‌های ورزشی و Activity Goal را به کاربران ارائه داده است.

کاربران از این پس می‌توانند مد زمان ورزش کردن و حتی ایستادن خود را نیز برحسب دقیقه شخصی‌سازی کنند. تا پیش از این و مشخصاً در واچ او اس 6 شرکت اپل امکانی را برای در محاسبه فعالیت‌های ورزشی بر حسب دقیقه یا میزان ایستادن افراد در نظر نگرفته بود. با این حال در نسخه جدید این سیستم عامل کاربران می‌توانند با شخصی‌سازی بهتر، فعالیت‌های خود را به طور دقیق‌تر اندازه‌گیری کنند.

هدف در نظر گرفته شده برای فعالیت ورزشی در اپل واچ از این پس می‌تواند به لطف واچ او اس 7 حتی کمتر از 10 دقیقه باشد. سقف این تنظیمات نیز تا 60 دقیقه بوده و کاربران می‌توانند به طور کامل روی اهداف ورزشی و فعالیت‌های خود نظارت داشته باشند.

کاربران همچنین می‌توانند هدف فعالیت خود برای ایستادن را تا شش ساعت تنظیم کنند و از آن طریق کوچک‌ترین فعالیت بدنی روزمره خود را نیز اندازه گیری کنند. این قابلیت از همین حالا در ساعت‌های هوشمند اپل واچ که نسخه جدید سیستم عامل واچ او اس 7 را دریافت کرده‌اند آماده عرضه شده است و کاربران محدودیتی در استفاده از آن ندارند.

نسخه گلد مستر واچ او اس 7 از روز گذشته آماده عرضه به توسعه دهندگان شد و از امروز نیز نسخه نهایی واچ او اس 7 در اختیار کاربران عمومی قرار گرفته است. اپل در طراحی و توسعه این نسخه تغییراتی ویژه اعمال کرده که علاوه بر اندازه گیری قابلیت‌های خاص، امکاناتی پرکاربردی را نیز به کاربران ارائه می‌دهد تا از طریق می‌توانند به صورت روزمره از آن ها استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420