لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت Family Setup امکان دسترسی کودکان به اپل واچ را فراهم می‌کند

قابلیت Family Setup امکان دسترسی کودکان به اپل واچ را فراهم می‌کند

 شرکت اپل در جریان کنفرانس سپتامبر 2020 خود از قابلیتی با عنوان Family Setup رونمایی کرد که امکان استفاده از اپل واچ را برای کودکان فراهم می‌کند.

قابلیت Family Setup به والدین اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به یک آیفون جدید، یک اپل واچ جدید را برای فرزندان خود تهیه و آن را تنظیم و کنترل کنند. اپل واچ کودکان بدون ایجاد اختلال در روند کاربری اپل واچ و آیفون والدین می‌تواند اطلاعات مربوط به فعالیت‌های ورزشی، وضعیت سلامتی، موقعیت مکانی و موارد دیگر را از کودکان دریافت و در هر لحظه برای والدین ارسال کند.

این قابلیت که در واچ او اس 7 ارائه شده، به والدین اجازه می‌دهد تا سقف مشخصی از پول را از طریق Apple Pay برای کودکان به اشتراک بگذارند و از آن طریق امکان خرید و پرداخت ایمن را به کودکان بدهد. این قابلیت با عنوان Apple Cash Family آماده عرضه به کاربران شده که تحت سرویس و درگاه پرداخت امن شرکت اپل کار می‌کند. قابلیت یاد شده از طریق تمام دستگاه های متصل به اپل آیدی مشترک قابل استفاده بوده و به کاربران امکاناتی ویژه را میدهد.

این قابلیت قرار است با اپل واچ سری 4 به بعد و اپل واچ SE سازگار باشد و کاربران از طریق آن می‌توانند تنظیماتی مشخص را برای فعالیت‌های خانواده در نظر بگیرند.

شرکت اپل با توسعه و عرضه این قابلیت امکاناتی ویژه را به کاربران و والدین ارائه داده تا از آن طریق، بدون نیاز نگرانی، اطلاعات لازم در مورد فرزندان خود را دریافت کنند.

والدین از طریق این سرویس می‌توانند به طور دقیق فعالیت فرزندان خود در زمان حضور در مدرسه یا اوقات فراغت را مشاهده کنند و از آن طریق با خیال راحت فرزندان خود را به مدرسه بفرستند و در هر لحظه حضور آنها را شناسایی کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373