لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید اپل واچ سرامیکی گران قیمت متوقف شد

تولید اپل واچ سرامیکی گران قیمت متوقف شد

 شرکت اپل پس از برگزاری رویداد دیشب و معرفی اپل واچ سری ۶ تولید اپل واچ سرامیکی گران قیمت متوقف کرد.

محصولات اپل در بین سایر رقبا همواره به لحاظ فنی و فیزیکی گران قیمت‌تر و لوکس بوده‌اند. اما گاهی اپل در طراحی محصولاتش دست به نو‌آوری و خلاقیتی خاص میزند و موجب حیرت طرفداران خود می‌شود. در واقع نمی‌توان در میان محصولات اپل به دنبال قیمت ارزان بود، اما نکته جالب این است که محصولات اپل با خودشان رقابت می‌کنند و مجالی برای رقابت برندهای دیگر نمی‌گذارند.

اپل واچ سرامیکی در رده محصولات خاص و بسیار لوکس اپل قرار داشت. این مدل اپل واچ با بدنه سرامیکی خاصیت ضد آب داشته و به رنگ سفید بسیار جذاب و خیلی خاص ساخته شده بود. این ساعت همچنین بعد از مدت‌ها استفاده از آن، زیبایی ظاهری خود را حفظ می کند. اولین مدل اپل واچ سرامیکی در سری دوم و سپس سری سوم عرضه شد. البته در سری ۵ هم بدنه سرامیکی وارد عرضه شده است.

در اپل واچ سری ۶ مواد مختلفی به کار رفته که روی قیمت آن تاثیر به سزایی داشته است. موادی که در ساخت اپل واچ سری ۶ به کار رفته است شامل آلومینیوم، فولاد ضد زنگ و تیتانیوم است. گفتنی است که جنس تیتانیوم سال گذشته برای اولین بار در سری ساعت های هوشمند اپل به کار گرفته شد.

مدل‌های آلومینیومی در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و اسپیس گری عرضه شده و رنگ‌های جدیدی مثل آبی و قرمز از مجموعه (Product) Red به آن اضافه شده است.

اپل واچ مدل فولاد ضد زنگ در رنگ‌های گرافیت، نقره‌ای و طلایی طراحی شده است. مدل تیتانیوم به رنگ‌های اسپیس بلک و نقره‌ای موجود است. اپل واچ تیتانیوم گران قیمت‌ترین مدل اپل واچ است که قیمت آن برای سایز ۴۰ میلی متر با ارزان‌ترین بند ، ۷۹۹ دلار است.

مدل‌های آلومینیومی اپل واچ با قیمت ۳۹۹ دلار شروع می‌شود در حالی که مدل فولاد ضد زنگ با قیمت ۶۹۹ دلار شروع می‌شود.همچنین مدل ارزان قیمت اپل واچ SE با قیمت ۲۷۹ دلار و اپل واچ سری ۳ با قیمت ۱۹۹ موجود و قابل دسترسی است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420