لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسپاتیفای: اپل وان آسیبی جبران ناپذیر برای توسعه دهندگان است

اسپاتیفای: اپل وان آسیبی جبران ناپذیر برای توسعه دهندگان است

اسپاتیفای به محض پایان یافتن کنفرانس Time Flies از طرح اپل وان به شورای رقابت شکایت کرده و آن را به آسیبی جبران ناپذیر عنوان کرده است.

اپل در جریان رویداد سپتامبر 2020، باندل اپل وان را معرفی و عرضه کرده است. این باندل مجموعه‌ای از بسته‌های اشتراکی جدید بوده که دسترسی به خدمات متنوع اپل را با یک ترکیب ماهانه ارائه می‌دهد.

اسپاتیفای که یک سرویس استریم موسیقی است، در پاسخ به این اقدام اپل، بیانیه‌ای مبنی بر رفتار ضد رقابتی اپل منتشر کرده و این رفتار اپل را محکوم کرده است. این سرویس همچنین از شورای رقابت درخواست کرده تا قبل از اینکه آسیبی جبران ناپذیر به توسعه دهندگان وارد شود، فعالیت اپل را متوقف کند. گفتنی است که این شورا برای تسهیل فعالیت بخش خصوصی و جلوگیری از انحصارطلبی رقبا تشکیل شده است.

اسپاتیفای اعلام کرده که اپل از قدرت خود سوءاستفاده کرده و با اقداماتی غیرمنصفانه به رقبا آسیب رسانده است و جمعیت زیادی از مصرف کنندگان را به انحصار خود در‌آورده است. این سرویس از شورای رقابت درخواست کرده تا رفتار اپل را کنترل کند و از صدمات جبران ناپذیر به توسعه دهندگان جلوگیری کند.

اپل وان سه طرح جداگانه دارد که ارزان‌ترین آن‌ها با قیمت پایه ۹۵/۱۴ دلار ماهیانه عرضه می‌شود. برنامه استاندارد این سرویس شامل اپل موزیک، اپل تی وی پلاس، اپل آرکید، و ۵۰ گیگابایت ذخیره سازی آیکلاود است. این خدمات ۲۱ دلار در هر ماه قیمت گذاری شده در صورتی که کاربر می‌تواند به طور جداگانه ۶ دلار در هر ماه پس انداز کند.

طرحاپل وان خانوادگی شامل اپل موزیک، اپل تی وی پلاس، اپل آرکید و ۲۰ گیگابایت ذخیره iCloud با قیمت ۹۵/۱۹ دلار در ماه می‌شود و برایشش نفر از اعضای خانواده به اشتراک گذاشته می‌شود .اما این خدمات جداگانه ۹۶/۲۷ دلار خواهد بود.

طرح برتر اپل وان ۹۵/۲۹ دلار برای هر ماه است که شامل اپل موزیک، اپل تی وی پلاس، اپل آرکید، اپل نیوز پلاس، اپل فیتنس پلاس و ۲ ترابایت ذخیره آیکلاود که این هم بین ۶ نفر اعضای خانواده به طور مشترک استفاده می‌شود.

طرح برتر بیشترین میزان صرفه جویی را ارائه را می‌دهد زیرا قیمت این خدمات به طور جداگانه ۹۴/۵۴ دلار است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420