لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تشخیص اکسیژن خون در اپل واچ سری 6 به تشخیص زودهنگام کدام بیماری‌ها کمک می‌کند؟

تشخیص اکسیژن خون در اپل واچ سری 6 به تشخیص زودهنگام کدام بیماری‌ها کمک می‌کند؟

 شرکت اپل در جریان کنفرانس Time Flies از اپل واچ سری 6 با قابلیت تشخیص اکسیژن خون رونمایی کرد، اما قابلیت تشخیص اکسیژن خون در اپل واچ سری 6 به تشخیص زودهنگام کدام بیماری‌ها کمک می‌کند؟

اپل اعلام کرده که با استفاده از سنسورهای مادون قرمز تعبیه شده در اپل واچ سری 6 امکان تشخیص سطح اکسیژن خون را به کاربران ارائه داده است. مهم‌ترین مورد کاربردی که شرکت اپل در جریان این رویداد به آن اشاره کرد، مربوط به تشخیص زودهنگام ویروس کووید 19 در بیماران است. افراد مبتلا به کرونا در گام اول سطح اکسیژن خون کمتری پیدا می‌کنند که این موضوع می‌تواند از طریق اپل واچ سری 6 شناسایی شود.

این قابلیت همچنین به تمایز دادن سریع میان آنفولانزا و بیماری کووید 19 کمک می‌کند و کاربران می‌توانند به صورت سریع دیدگاهی دقیق‌تر از وضعیت بیماری پیدا کنند.

علاوه بر این، اپل با همکاری یکی از دانشگاه‌ها کالیفرنیا، شرکت‌های ارائه دهنده بیمه خدمات درمانی اقدام به ارائه امکاناتی ویژه برای تشخیص زودهنگام حملات قلبی، آسم و موارد دیگر از طریق قابلیت تشخیص اکسیژن خون در اپل واچ سری 6 کرده است.

شرکت اپل تصمیم دارد تا با اضافه کردن قابلیت‌های هرچه بیشتر، اپل واچ را به عنوان یک ابزار سلامتی معرفی کند. به همین دلیل این شرکت با دانشگاه‌های آموزش پزشکی، سازمان‌ها و بیمارستان‌ها در این زمینه همکاری کرده است. قابلیت تشخیص سطح اکسیژن خون نیز یکی از مواردی است که شرکت اپل در کنار قابلیت ECG به کاربران ارائه داده تا از آن طریق بتواند امکاناتی ویژه را به کاربران خود ارائه دهد.

پیش بینی می‌شود که قابلیت تشخیص سطح اکسیژن خود در ساعت‌های هوشمند اپل واچ در آینده نزدیک در سازمان‌های پزشکی کشورهای مختلف مجوزهای لازم برای ارائه قابلیت‌های مختلف را دریافت کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420