لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس فیتنس پلاس با قیمت 9.99 دلار در ماه از طرف اپل رونمایی شد

سرویس فیتنس پلاس با قیمت 9.99 دلار در ماه از طرف اپل رونمایی شد

 شرکت اپل روز گذشته در جریان کنفرانس سپتامبر خود از سرویس فیتنس پلاس با قیمت 9.99 دلار به صورت ماهانه رونمایی کرد.

این سرویس می‌تواند از طریق نمایشگرهای متصل به اپل تی وی، یا آیفون و آیپد محتوای ویژه مربوط به تمرین‌های ورزشی را به کاربران نشان دهد. نتایج فعالیت‌های ورزشی کاربران نیز از طریق ساعت هوشمند اپل واچ اندازه‌گیری می‌شود و سطح پیشرفت افراد نیز در این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در حقیقت کاربران برای استفاده از سرویس فیتنس پلاس مستلزم داشتن اپل واچ هستند، اما می‌توانند محتوای ویدئویی مربوط به ورزش‌ها را از طریق یکی از دستگاه‌های دیگر اپل نظیر آیفون، آیپد یا اپل تی وی دریافت کنند.

این سرویس در ازای دریافت مبلغ 9.99 دلار به کاربران ویدئوهای ورزشی مختلف را نشان می‌دهد که از آن طریق کاربران می‌توانند در هر مکانی نظیر اتاق، خانه یا هتل ورزش‌های مورد نظر خود را انجام دهند.

ورزش‌های پشتیبانی شده در این سرویس شامل یوگا، دوچرخه سواری، رقص، ورزش‌های قدرت، استقامتی، «تمرین‌های بدنی تناوبی تنشی (HIIT)»، روئینگ و ورزش‌های دیگر می‌شود.

این سرویس دارای پلی لیست‌های ویژه ورزشی است و از آن طریق کاربران می‌توانند بدون خروج از خانه و تنها با استفاده از ابزارهای موجود در منزل، نظیر تردمیل یا دوچرخه ثابت ورزش‌های مورد نظر خود را انجام دهند. البته استفاده از فیتنس پلاس لزوماً نیاز به ابزارهای دیگر ندارد، اما فیتنس پلاس با برخی از ابزارهای ورزشی هوشمند نیز سازگاری کامل دارد.

قیمت سرویس فیتنس پلاس برابر با 9.99 دلار است، با این حال کاربران با پرداخت هزینه 79.99 دلار می‌توانند اشتراک سالانه آن را خریداری کنند و به صورت مقرون به صرفه تر از آن استفاده کنند.

این سرویس همچنین بخشی از سرویس های ارائه شده در اشتراک اپل وان نیز هست و کاربران میتوانند باندل سرویس های آن را به صورت سالانه یا ماهانه خریداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373