لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه نهایی آی او اس 14 و تمام سیستم عامل‌های جدید شرکت اپل عرضه شدند

نسخه نهایی آی او اس 14 و تمام سیستم عامل‌های جدید شرکت اپل عرضه شدند

 شرکت اپل پس از برگزاری کنفرانس سپتامبر 2020 در شب گذشته، اقدام به عرضه نسخه نهایی آی او اس 14 و تمام سیستم عامل‌های جدید خود کرده است.

در حال حاضر نسخه نهایی آی او اس 14 در کنار تی وی او اس 14، واچ او اس 7 و آیپد او اس 14 آماده عرضه به کاربران شده است و می‌توان آنها را از طریق بخش Software Update دانلود و روی دستگاه‌های مختلف نصب کرد.

شرکت اپل البته هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه نسخه نهایی مک او اس بیگ سور ارائه نداده است و معلوم نیست که این شرکت چه زمانی را برای عرضه این نسخه در نظر گرفته است. با این حال پیش‌بینی می‌شود که شرکت اپل در آینده نزدیک و مشخصاً تا چند روز دیگر این نسخه را نیز آماده عرضه به کاربران مک کند.

آی او اس 14 در کنار دیگر سیستم عامل‌های شرکت اپل در جریان کنفرانس WWDC 2020 در ماه ژوئن رونمایی شده بودند و اپل از آن زمان تاکنون نسخه‌های بتای متعدد را برای توسعه دهندگان و کاربران عادی عرضه کرده بود. حال نسخه‌های نهایی این سیستم عامل‌های جدید آماده عرضه به تمامی کاربران دستگاه‌های مورد پشتیبانی شده است.

آی او اس 14 امکان استفاده از ویجت‌ها در رابط کاربری و صفحه هوم آیفون‌ها را ارائه می‌دهد. این نسخه همچنین به کاربران امکان تنظیم مرورگر پیش‌فرض به غیر از سافاری نظیر کروم و فایرفاکس را نیز می‌دهد.

قابلیت‌های مشابه آی او اس جدید در آیپد او اس 14 نیز ارائه شده است و کاربران از طریق این سیستم عامل می‌توانند به امکاناتی نظیر تنظیم ویجت‌ها در آیپدهای خود دسترسی داشته باشند.

این نسخه‌های جدید از همین حالا آماده عرضه به کاربران و دستگاه‌های پشتیبانی شده هستند و کاربران می‌توانند با اتصال دستگاه‌های خود به اینترنت و البته شارژر آنها را از منابع رسمی شرکت اپل دریافت کنند. 

نکته مهم: ممکن است عرضه نسخه نهایی آی او اس 14 و دیگر سیستم عامل‌های اپل بسته به نوع پارت نامبر و شرایط دیگر نظیر آی پی، برای برخی از کاربران با تاخیر انجام شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420