لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد نسل 8 سال 2020 با قیمت ارزان تر از طرف اپل رونمایی شد

آیپد نسل 8 سال 2020 با قیمت ارزان تر از طرف اپل رونمایی شد

شرکت اپل در جریان رویداد سپتامبر خود از آیپد نسل 8 سال 2020 با پردازنده A12 و قیمتی مقرون به صرفه‌تر رونمایی کرد.

آیپد نسل 8 دارای پردازنده A12 به کار رفته در آیپد پروهای نسل قبل است و از لحاظ پردازشی تا 2 برابر قوی‌تر از بسیاری از کامپیوترهای ویندوزی پرفروش در سراسر جهان است. این محصول همچنین تا 3 برابر از برترین تبلت‌های اندرویدی در سراسر جهان قوی‌تر بوده و تا 6 برابر نیز از کروم بوک ها سریع‌تر است.

آیپد نسل 8 سال 2020 از لحاظ ظاهری شبیه به آیپدهای دیگر است و در حال حاضر تنها آیپد معرفی شده در سال 2020 به حساب میاید که از دکمه هوم به همراه تاچ آیدی روی آن استفاده می‌کند.

این محصول یک تبلت مقرون به صرفه است که با قیمت 329 دلار در دو مدل وای فای و سلولار آماده عرضه شده است. قیمت نسخه سلولار این محصول از 459 دلار آغاز می‌شود که از لحاظ کاربری و دسترسی به اینترنت مستقل‌تر به حساب میاید.

اپل اعلام کرده که آیپد نسل 8 سال 2020 از لحاظ تولید و استفاده از مواد اولیه به‌طور کامل سازگار با محیط زیست بوده و طی برنامه ده ساله اپل برای حذف آلاینده‌های کربنی ساخته شده است. این محصول در حقیقت یک محصول کاملاً دوست دار محیط زیست به حساب میاید که از ارزش‌ها و میراث شرکت اپل حمایت می‌کند.

آیپد نسل 8 سال 2020 دارای اسمارت کیبورد مخصوص بوده از اپل پنسل نسل 1 پشتیبانی می‌کند. این محصول در حقیقت می‌تواند جایگزینی برای تمام تبلت ها و کامپیوترهای همراه باشد که از لحاظ کاربری به کاربر خود امکاناتی ویژه را ارائه می‌دهد.

این محصول را می‌توانید پس از عرضه و آماده سازی از وب سایت اِن آی سی خریداری کنید و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373