لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وی ام ویر فیوژن 12 با پشتیبانی بهتر از macOS Big Sur منتشر شد

وی ام ویر فیوژن 12 با پشتیبانی بهتر از macOS Big Sur منتشر شد

 ماه گذشته بود که وی ام ویر فیوژن 12 به عنوان نسخه جدید نرم افزار مجازی ساز VMware منتشر شده بود و حالا این ابزار در دسترس عموم قرار گرفته است.

وی ام ویر فیوژن 12 از همین حالا امکان پشتیبانی کامل را به macOS Big Sur و کاربران این سیستم عامل می‌دهد. هر چند که نسخه نهایی این سیستم عامل از طرف اپل هنوز منتشر نشده، اما کاربرانی که نسخه بتای آن را دریافت کرده‌اند، می‌توانند با دانلود و نصب وی ام ویر فیوژن جدید، امکان اجرای سیستم عامل‌های دیگر به صورت مجازی را داشته باشند.

این نسخه قابلیت پشتیبانی از دایرکت ایکس 11 و OpenGL 4.1 را برای کارهای گرافیکی و نرم افزارهای مختلف در سیستم عامل ویندوز دارد و می‌تواند به کاربران macOS Big Sur امکاناتی ویژه برای اجرای نرم افزارهای مختلف به صورت حرفه‌ای بدهد.

گفتنی است که کاربران از طریق این نسخه می‌توانند امکان اجرای تمامی سیستم عامل‌های دیگر نظیر توزیع‌های لینوکسی را داشته باشند و از آن طریق بدون محدودیت از دستگاه‌های مک خود استفاده کنند.

وی ام ویر فیوژن جدید البته با مک او اس کاتالینا نیز سازگاری کامل دارد و تمام نسخه‌های پیشین کرنل‌ها و افزونه‌های آن را پشتیبانی می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا کاربران پس از نصب نسخه 12 وی ام ویر فیوژن نیازی به تغییر در فایل سیستم‌عامل مجازی خود نداشته باشند و همان فایل نصبی سابق را در نرم افزار جدید اجرا کنند.

قیمت لایسنس این نرم افزار برابر با 149 دلار است که کاربران نسخه‌های قبلی برای ارتقا به آن می‌توانند 79 دلار پرداخت کنند. این نسخه راهکاری مناسب برای کاربرانی است که نیاز به استفاده از نرم‌افزارهای ویندوزی در دستگاه‌های مک دارند و تمایلی به نصب ویندوز به صورت بوت کمپ ندارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420