لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عدم ارائه نرخ تازه سازی 120 هرتز در نمایشگر آیفون 12 تأیید شد

عدم ارائه نرخ تازه سازی 120 هرتز در نمایشگر آیفون 12 تأیید شد

گزارش‌های اخیر منتشر شده حاکی از آن است که اپل امسال تصمیمی به استفاده از رفرش ریت 120 هرتز در نمایشگر آیفون 12 ندارد.

تنها چند ساعت تا برگزاری رویداد سپتامبر اپل باقی مانده و به زودی اطلاعات مربوط به این رویداد به طور کامل از طرف خود منابع رسمی مشخص می‌شود، اما حالا مینگ چی کو در بخشی از گزارش مفصل خود در مورد محصولات آینده اپل ضمن اشاره به کوچک‌تر شدن ناچ در آیفون 12 با سایز 5.4، اشاره‌هایی به عدم استفاده از نرخ تازه سازی 120 هرتز در آنها کرده است.

تا پیش از این شایعات زیادی وجود داشت که مربوط به معرفی آیفون 12 با نمایشگر 120 هرتز بود. این شایعات تأکید می‌کردند که شرکت اپل با اعمال این تغییرات احتمالاً امکاناتی ویژه را برای بهینه‌سازی عمر باتری در نظر خواهد گرفت، چرا که نرخ تازه سازی بالا باعث مصرف بیشتر انرژی و باتری می‌شود.

در این میان، گزارش مینگ چی کو حاکی از آن است که اپل تصمیمی به استفاده از این نمایشگرها در آیفون‌های حدید ندارد و احتمالاً این محصولات را آماده عرضه به بازار نمی‌کند. در حقیقت رفرش ریت نمایشگر آیفون 12 قرار نیست تفاوتی با آیفون‌های دیگر داشته باشد.

گفتنی است که مینگ چی کو هر چند که اشاره‌ای مستقیم به عدم رونمایی از آیفون 12 نکرده، اما تأکید کرده که رویداد امشب اپل بیشتر روی معرفی اپل واچ سری 6 و آیپد ایر متمرکز خواهد بود. این مسئله نشان می‌دهد که حتی اپل ممکن است از محصولات دیگر نظیر مک بوک ایر یا محصولات کاربردی‌تر رونمایی نکند.

با احتساب این مسئله به نظر می‌رسد که شرکت اپل در جریان رویداد امشب صرفاً تمرکز خود را روی معرفی و عرضه محصولات دیگر به غیر از آیفون ها خواهد گذاشت و معرفی آیفون 12 را به ماه اکتبر موکول خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373