لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبلیغ آیفون 12 به اشتباه توسط یک فروشگاه اینترنتی منتشر شد

تبلیغ آیفون 12 به اشتباه توسط یک فروشگاه اینترنتی منتشر شد

انتشار تصویری از تبلیغ آیفون ۱۲ توسط یک فروشگاه اینترنتی سروصدای زیادی به پا کرده و باعث قوت گرفتن شایعات مربوط به معرفی این تلفن‌های هوشمند جدید، در جریان کنفرانس امشب شده است.

این تبلیغ توسط یک فروشگاه اینترنتی به نام Target منتشر شده که در حال حاضر از دسترس خارج شده است. این تصویر نشان می‌دهد که بسیاری از عامل‌های فروش و نمایندگی فروش محصولات اپل در حال آماده شدن برای عرضه آیفون جدید در پاییز هستند.

به نظر می‌رسد که این فروشگاه‌ها حتی قدمی فراتر برداشته و در تبلیغات هفتگی خود فضایی برای تبلیغ آیفون ۱۲ باز گذاشته‌اند.

فروشگاه اینترنتی تارگت به اشتباه، اقدام به انتشار تبلیغات هفتگی خود همراه با عنوان The New iPhone کرده است. در عین حال، تصویری از اپل واچ جدید نیز دیده می‌شود که عدد X99.99 در مقابل آن به عنوان قیمت ثبت شده است. 

تارگت کمپین‌های تبلیغاتی آیفون ۱۲ را آغاز کرده و در حال آماده‌سازی برای عرضه این تلفن‌های هوشمند است، یکی از سخنگویان بخش بازاریابی این فروشگاه اینترنتی اعلام کرده که طرح این تبلیغ پس از کنفرانس اپل تکمیل خواهد شد.

گفتنی است که تصویر منتشر شده همچنان هیچ اشاره بصری به تبلیغ آیفون 12 نمی‌کند و صرفاً در نوشته‌های آن عبارت آیفون‌های جدید دیده شده است. تصویر این تبلیغ حتی در حال نشان دهنده سری آیفون 11 و آیفون SE نسل 2 است.

تبلیغات تارگت همچنین اشاره‌هایی به نزدیک بودن زمان معرفی اپل واچ سری ۶ کرده است. این تبلیغ به اپل واچ سری ۶ نسخه GPS و اپل واچ سری ۶ GPS + Cellular اشاره کرده است.

البته سخنگوی تارگت ادعا کرده که این فروشگاه اینترنتی هیچ اطلاع دقیقی از معرفی محصولات جدید اپل در جریان کنفرانس امشب ندارد، و به همین دلیل اطلاعات قیمت‌گذاری در تبلیغاتشان مبهم بوده و تصاویر اپل واچ سری ۵ هنوز به چشم می‌خورد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420