لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر فاش شده از ایرتگ و تقویت احتمال معرفی آن در رویداد امروز

تصویر فاش شده از ایرتگ و تقویت احتمال معرفی آن در رویداد امروز

 جان پروزر افشاگر اپل به تازگی تصویری از ایرتگ را منتشر کرده و طریق یک ویدیو جدید در یک کانال یوتیوب خود اعلام کرده که احتمالا این محصول در جریان کنفرانس امشب رونمایی خواهد شد.

پروزر بر این باور است که اپل در حال کار کردن روی یک دستگاه ردیاب بلوتوثی مشابه با محصولات Tile است. این دستگاه به کلیدها یا کیف پول و غیره متصل شده و به منظور ردیابی به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق برنامه Find My مکان آنها را به صورت سریع پیدا کنند.

تصویر منتشر شده از طرف پروزر در حقیقت یک رندر است که توسط خود پروزر ساخته و منتشر شده است. او همچنین ادعا می‌کند که برای حفاظت از منابع اطلاعاتی خود در زنجیره‌های تامین شرکت اپل، تصویر واقعی را منتشر نکرده است.

در قسمت جلوی این محصول هیچ لوگویی ثبت نشده و همه اطلاعات محصول داخل یک دیسک فلزی نقره‌ای صیقلی در قسمت عقب دستگاه حک شده است. محصول نهایی شبیه یک مهره بزرگ‌تر از درب بطری است.

بر اساس گفته‌های جان پروزر، شرکت اپل تصمیم دارد تا از تراشه U1 در ایرتگ ها استفاده کند که باعث افزایش کاربری آنها نسبت به محصولاتی نظیر Tile می‌شود. این محصولات می‌توانند با برد بیشتر در فضای بزرگ‌تر مکان دستگاه‌ها را برای کاربر ارسال کنند.

طبق اظهارات پروزر، در رویداد آتی از ایرتگ در کنار هوم پاد رونمایی خواهد شد. هر دو محصول به لحاظ فنی آماده معرفی و عرضه هستند و در نهایت ممکن است روز سه شنبه معرفی شوند. افشاگری‌های قبلی به تولید کامل ایرتگ ها اشاره کرده بودند، بنابراین پروزر بر این باور است که هیچ شکی در رونمایی از این محصولات نیست، وی همچنین درباره قیمت‌گذاری این محصولات اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

او ادعا کرده که آیفون ۱۲ و ایرپاد استودیو در کنفرانس امشب معرفی نخواهد شد و تمرکز بیشتر بر معرفی اپل واچ سری ۶، آیپد ایر ۴ و آیپد ۶ است.

هفته گذشته جان پروزر طیفی از اطلاعات مربوط به اپل واچ ارزان قیمت را فاش کرد که نشان دهنده حضور اپل واچ در این رویداد است.

همچنین پروزر گفته که قصد دارد به زودی تصویر مفهومی مشابهی از طراحی ایرپاد استودیو را منتشر کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373