لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پتنت تاچ آیدی زیر نمایشگر را ثبت کرد

اپل پتنت تاچ آیدی زیر نمایشگر را ثبت کرد

اپل با ثبت پتنت تاچ آیدی زیر نمایشگر گامی نوین در جهت تکمیل سیستم احراز هویت گوشی جدید آیفون برداشته است.

به تازگی پتنت تاچ آیدی زیر نمایشگر توسط اپل ثبت شده است. این ویژگی قدمی به سمت آرزوهای دیرینه اپل در ساخت بدون محدودیت آیفون‌ها و آیپدهای بدون حاشیه و البته بدون محدودیت است.

شواهد نشان می‌دهد که با حذف دکمه هوم، نمایشگر به طور کامل فعال می‌شود. در حالی که برای فیس آیدی یک بریدگی در قسمت بالای نمایشگر نیاز است که در آیفون ۱۱ تعبیه شده و انتظار می‌رود در آیفون ۱۲ نیازی به تغییر برای ایجاد آن نباشد. در عین حال برای حذف بریدگی مربوط به فیس آیدی و ایجاد تاچ آیدی زیر نمایشگر، اپل باید مدارهای دیگری را در صفحه جاسازی کند.

نکته دیگر اینکه حسگر باید کاملاً بزرگ باشد تا قادر به شناسایی اثر انگشتروی همه قسمت‌های صفحه نمایش باشد. این تغییر مهم و بزرگی آن در مقایسه با قرار گرفتن انگشت فقط روی قسمت مشخص باعث بهبود روند کاربری با آیفون‌ها می‌شود. گفتنی است که با تاچ آیدی قفل گوشی به‌آسانی باز می‌شود.

برای مثال این ویژگی در آیفون جدید می‌تواند به‌جای ضربه زدن در باز کردن برنامه‌های پرداخت پول، امکان قرار دادن انگشت در بخشیمشخص از صفحه را به کاربر ارائه دهد تا، اثر انگشت شناسایی شود.

تا پیش از این جانی آیو رئیس سابق بخش طراحی اپل که سال‌ها در این بخش مشغول بوده، گفته بود که هدف نهایی از طراحی آیفون رسیدن به یک شیشه باریک است. آیو به ایده نهایی اپل اشاره کرد که هدف این شرکت رسیدن به محصولی به یکپارچگی آیفون‌ها است. او همچنین اضافه کرد که طراحی و ساخت آیفون ایکس نقطه عطفی در رسیدن به این جاه طلبی بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420