لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایموجی کنفرانس اپل همراه با لوگوی آبی رنگ در توییتر آماده شد

ایموجی کنفرانس اپل همراه با لوگوی آبی رنگ در توییتر آماده شد

 ایموجی کنفرانس اپل با لوگوی آبی رنگ قبل از برگزاری این رویداد در توییتر آماده استفاده شده است.

توییتر پیش از برگزاری این رویداد یک ایموجی سفارشی را برای کنفرانس سپتامبر آماده کرده است. ایموجی اپل همان لوگوی زیبا و ساده است که به رنگ آبی نشان داده شده است. با توجه به شایعات این‌گونه به نظر می‌رسد اپل رنگ صلح و آرامش بخش آبی را برای ایموجی و برخی از محصولات جدید خود انتخاب کرده است.

شایعات زیادی درباره آنچه قرار است این هفته از اپل ببینیم در حال پخش است، در میان این شایعات معرفی اپل واچ، آیپد جدید، جزئیاتی درباره آیفون ۱۲ و برخی محصولات دیگر اپل دیده می‌شود.

Jane Manchun Wong یکی از محققان حوزه فناوری، یک ابزار مرورگر به نام Hashflags را در وب‌سایت خود ارائه کرده که هشتک سفارشی اپل در توییتر را همراه با لوگوی آن نشان می‌دهد. هشتک #AppleEvent2020 از همین حالا در جریان است و کاربران از طریق آن در حال انتشار دیدگاه‌های مختلف یکدیگر هستند.

شایعات منتشر شده حاکی از این است که هشتک AppleEvent2020 تا تاریخ ۲۸ سپتامبر در اختیار کاربران خواهد بود. کاربران با تایپ این هشتک، می‌توانند لوگوی آبی رنگ را نیز کنار آن ببینند.

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ اشاره کرده که اپل جزئیات مربوط به آیفون ۱۲ را در رویداد مجازی این هفته اعلام خواهد کرد. طی این رویداد مجازی، اپل احتمالاً اپل واچ جدید و جزئیاتی از انتشار سیستم عامل آی او اس 14 و واچ او اس ۷ را در کنار آیفون ۱۲ معرفی خواهد کرد.

بررسی‌های دیگر نشان داده که شرکت اپل در جریان این رویداد از آیفون‌های جدید خود رونمایی نمی‌کند که این موضوع باعث ناامیدی برخی از کاربران و طرفداران محصولات اپل شده است. اپل احتمالاً آیفون 12 را در ماه اکتبر سال جاری میلادی رونمایی می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420