لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سری GTX 10 محبوب‌ترین کارت‌ گرافیکی گیم است

سری GTX 10 محبوب‌ترین کارت‌ گرافیکی گیم است

 نظرسنجی اخیر منتشر شده توسط استیم نشان می‌دهد که سری GTX 10 محبوب‌ترین کارت‌های گرافیکی مخصوص گیمرهای کامپیوتر به حساب میاید.

در این نظر سنجی مشخص شده که 88.32 درصد از کاربران استیم از سیستم عامل ویندوز 10 استفاده می‌کنند که نسبت به ماه گذشته 0.44 درصد افزایش داشته است. این در حالی است که کاربران ویندوز 7 که بازی‌های خود را از استیم دریافت می‌کنند با کاهشی 0.39 درصدی همراه بوده و میزان آن‌ها به 5.21 درصد رسیده است.

البته سیستم عامل ویندوز به طور کلی 0.18 درصد افت نسبت به ماه گذشته داشته است، اما تعداد کاربران لینوکس و مک او اس تغییرات زیادی نداشته است. مجموع کاربران توزیع‌های لینوکس و مک او اس که از استیم برای اجرای بازی‌ها استفاده می‌کنند به ترتیب 3.34 و 0.89 درصد است.

در این میان، استیم گزارش‌هایی از سخت افزارهای مورد استفاده توسط گیمرهای کامپیوتر نیز گرفته است که نشان از استفاده کارت‌های گرافیکی اینتل تا سقف 9.8 درصد و کاربران کارت‌های گرافیکی AMD تا 16.25 درصد بوده است. این در حالی است که 75.05 درصد گیمرهای استیم، از پردازنده‌های مرکزی اینتل استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، سری کارت‌های گرافیکی GTX 10 در حال حاضر توسط 10.22 درصد از کاربران استیم استفاده می‌شود، این در حالی است که استیم در حال حاضر تلاش دارد تا سری RTX کارت‌های گرافیکی خود را در بازار جهانی معرفی کند. در این میان تنها 2.77 درصد گیمرهای استیم از کارت‌های گرافیکی RTX انویدیا استفاده می‌کنند.

البته نکته مهم این است که انویدیا سهم قابل توجه و بدون انکار از کارت‌های گرافیکی محبوب در میان گیمرها را تولید می‌کند و این شرکت در حال حاضر موفق‌ترین تولید کننده پردازنده‌های گرافیکی در سراسر جهان شناخته می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420