لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک او اس ۱۰.۱۵.۶ همراه با رفع برخی مشکلات عرضه شد

مک او اس ۱۰.۱۵.۶ همراه با رفع برخی مشکلات عرضه شد

 نسخه به روز رسانی شده مک او اس ۱۰.۱۵.۶ با برطرف کردن برخی از مشکلات عرضه شد.

شرکت اپل مک او اس ۱۰.۱۵.۶ را آماده عرضه کرده است که در آن مشکل ارتباط با شبکه وای فای و همگام سازی iCloud Drive برطرف شده است.

بسیاری از کاربران تا پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر عدم امکان ارتباط با برخی از شبکه‌های وای فای را داده بودند. پس از بررسی‌های مختلف مشخص شد که این مشکل ریشه نرم افزاری دارد و اپل می‌تواند با یک به روز رسانی سیستم عامل آن را برطرف کند. حال انتشار مک او اس 10.156 این مشکل را برطرف کرده و کاربران پس از دانلود و نصب این نسخه می‌توانند برای بار دیگر به‌صورت بهینه از دستگاه‌های مک خود استفاده کنند.

مک او اس کاتالینا در کنفرانس WWDC ۲۰۱۹ معرفی و در سپتامبر همان سال عرضه شد؛ اما کاربران از آن زمان تا به امروز با مشکلات متعددی برای استفاده از این نسخه مواجه بودند. اپل تا به امروز سعی کرده تا این مشکلات را برطرف کند و حالا مشکلات اخیر مربوط به اتصال به شبکه وای فای و همچنین مشکل iCloud Drive بود.

اپل برای رفع این مشکل، نسخه بتای آن را در دسترس کاربران قرار داده است. در این نسخه آزمایشی سعی شده بسیاری از مشکلات نرم افزاری را رفع کند.

از طرفی گزارش‌ها نشان می‌دهند که نسخه بتای مک او اس بیگ سور که در دسترس کاربران قرار گرفته با این مشکلات مواجه نیست. احتمال دارد نسخه نهایی مک او اس بیگ سور پس از رویداد اپل عرضه می‌شود.

اپل پس از عرضه نسخه نهایی مک او اس بیگ سور، بسیاری از مشکلات این سیستم عامل را برطرف می‌کند که باعث بهبود روند کاربری دستگاه‌های مک خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420