لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اضافه کردن لینک به کپشن پست‌های اینستاگرام میاید

اضافه کردن لینک به کپشن پست‌های اینستاگرام میاید

 توسعه دهندگان اینستاگرام تصمیم دارند تا در آینده نزدیک امکان اضافه کردن لینک به کپشن پست‌ها را آماده عرضه به کاربران کنند.

اطلاعات مربوط به این قابلیت، در یکی از پتنت‌های رسمی به ثبت رسیده توسط فیس‌بوک دیده شده است. این پتنت در سال 2016 به ثبت رسیده بود و حالا اطلاعات آن در وب سایت Protocol فاش شده است که نشان می‌دهد فیس‌بوک مدت‌ها است که تصمیم به اضافه کردن قابلیت لینک در پست‌ها را دارد.

البته در این پتنت توضیح داده شده که قرار دادن لینک در کپشن پست‌های اینستاگرامی رایگان نیست و به ازای هر یک از لینک‌ها مبلغ 2 دلار را دریافت می‌کند.

این پتنت نشان داده که لینک‌های قرار داده شده در کپشن اینستاگرام رایگان نیستند و بیشتر برای اینفلوئنسرها و کسب و کارهای فعال در این حوزه کارایی دارند.

البته اطلاعات این پتنت مربوط به 3 سال پیش است و هنوز اینستاگرام چنین قابلیتی را به کاربران ارائه نداده است. با توجه به این موضوع معلوم نیست که این قابلیت چه زمانی آماده عرضه به کاربران خواهد بود.

با این حال کاربران از همین حالا می‌توانند از طریق پیچ‌های بیزینس لینک‌های مروبد نظر خود را در استورها آماده نمایش به دنبال کنندگان خود کنند. علاوه بر این، کاربران از همین حالا می‌توانند یک لینک رایگان را از طریق بخش پروفایل به دنبال کنندگان خود نشان دهند که به صورت عمومی امکان مشاهده اطلاعات و تصاویر را به شما می‌دهد. در این میان، اینستاگرام تصمیم دارد تا از طریق لینک‌ها در کپشن عکس‌ها درآمدزایی ویژه‌ای داشته باشد.

با این حال به نظر می‌رسد که بخشی از مدل کسب و کار اینستاگرام پس از عرضه قابلیت اضافه شدن لینک به کپشن پست‌های اینستاگرامی تغییر خواهد کرد و کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373