لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

احتمال معرفی اپل واچ آبی در جریان کنفرانس سپتامبر اپل

احتمال معرفی اپل واچ آبی در جریان کنفرانس سپتامبر اپل

 شایعات منتشر شده در روزهای اخیر از معرفی اپل واچ آبی و دیگر گزینه‌های آبی رنگ در جریان کنفرانس سپتامبر اپل خبر می‌دهد.

افشاگر معروف «Lovetodream» روز گذشته در توییت‌هایش شایعاتی درباره ویژگی‌ها و تاریخ عرضه مدل جدید اپل واچ سری ۶ را منتشر کرد. او در یک سری از توییت‌های منتشر شده روز گذشته توضیح داد که رنگ اپل واچ سری ۶ هنوز مشخص نشده است.

دیده شده که اپل رنگ آبی را برای لوگوی رویداد روز سه شنبه خود استفاده کرده است. با توجه به این موضوع شایعات زیادی از منابع معتبر، خبر از عرضه یک مدل از آیفون ۱۲ به رنگ آبی تیره داده بودند. حالا با توجه به اینکه اشاره دقیقی به رنگ اپل واچ جدید نشده، احتمال آن می‌رود که رنگ آبی تیره نیز در گزینه‌های این محصول موجود باشد که با رنگ آیفون ۱۲ جدید هماهنگ خواهد بود.

علاوه بر این، اطلاعات ضد و نقیضی لو رفته که خبر از عرضه یک محصول جدید اپل با قابلیت شارژ سریع می‌دهد که احتمالاً مربوط به اپل واچ سری ۶ خواهد بود. از طرفی واچ او اس ۷ با قابلیت ردیابی خواب، مدت زمان شارژ ساعت را کاهش می‌دهد؛ بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که این ویژگی به اپل واچ سری ۶ مربوط باشد.

توییت‌های منتشر شده دیگری به دستگاه‌های جدید اپل اشاره می‌کند که روز سه شنبه ۱۵ سپتامبر معرفی خواهند شد. همچنین احتمالاً اپل واچ سری ۶ با رنگ آبی در کنار ایرپاد ۴ در همین رویداد رونمایی خواهند شد.

اپل اغلب یک فاصله زمانی مشخص را بین رونمایی اولیه، پیش فروش و عرضه محصولات نگه می‌دارد و گاهی هم در همان روز معرفی، محصولات را برای خرید در دسترس قرار می‌دهد. این افشاگر می‌گوید دستگاه‌هایی که در توییتش به آن‌ها اشاره کرده برای پیش خرید در روز سه شنبه آماده خواهند شد.

در شایعات منتشر شده قیمت یک دستگاه جدید اپل با ۵۶۹ تا ۵۹۹ دلار لو رفته است که احتمالاً با ایرپاد ۴ مطابقت داشته و هفته آینده اعلام خواهد شد.

رویداد پاییز اپل روز سه شنبه ۱۵ سپتامبر برگزار خواهد شد و احتمالاً با طیفی از محصولات جدید این شرکت مثل اپل واچ سری ۶، آیپد ایر ۴ و غیره مواجه خواهیم شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373