لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انویدیا در آستانه خرید ARM از SoftBank قرار دارد

انویدیا در آستانه خرید ARM از SoftBank قرار دارد

 پس از آنکه شرکت اپل برای خرید ARM تمایلی از خود نشان نداد، موسسه SoftBank احتمالاً تصمیم به معامله با شرکت انویدیا دارد.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال SoftBank در مراحل پایانی برای عقد قرارداد با شرکت انویدیا قرار دارد تا ARM را بفروشد. این خبرگزاری اعلام کرده که احتمالاً تا هفته آینده ARM به انویدیا فروخته خواهد شد که یکی از بزرگ‌ترین معاملات انجام شده در صنعت نیمه هادی‌ها به حساب خواهد آمد.

ARM قرار است با قیمت 40 میلیارد دلار به شرکت انویدیا فروخته شود، این در حالی است که SoftBank به عنوان شرکتی که در حال حاضر صاحب ARM محسوب می‌شود، سال گذشته آن را با قیمت 32 میلیارد دلار خریداری کرده بود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، دو شرکت در حال حاضر رایزنی‌های ابتدایی را برای این معامله انجام داده‌اند و به‌زودی نیز فناوری ARM در اختیار انویدیا قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که تا پیش از این SoftBank اعلام کرده بود که تصمیم به فروش ARM دارد و یکی از گزینه‌های این شرکت نیز اپل بود. با این حال اپل برای خرید این فناوری تمایل زیادی نشان نداده بود و در نهایت قرعه به نفع شرکت انویدیا افتاد.

گفتنی است که پس از انتشار گزارش وال استریت ژورنال، شرکت انویدیا به صورت رسمی اقدام برای خرید ARM را تائید کرده است. این شرکت حتی مبلغ 40 میلیارد دلار را نیز تائید کرده و مشخص شده که SoftBank در کنار دریافت حق این فناوری در طول یک سال گذشته نزدیک به 8 میلیارد دلار نیز از طریق فروش آن به انویدیا سودآوری داشته است.

با توجه به این موضوع می‌توان مطمئن بود که در هفته آینده این قرارداد به صورت رسمی تائید شده و شرکت انویدیا فرایند عقد قرارداد را با SoftBank طی خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373