لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پنجمین نسخه بتای واچ او اس ۷ عمومی را منتشر کرد

اپل پنجمین نسخه بتای واچ او اس ۷ عمومی را منتشر کرد

 اپل اخیراً پنجمین بتای عمومی واچ او اس ۷ را برای تست کنندگان نسخه‌های در حال بررسی منتشر کرده است. این نسخه یک هفته بعد از انتشار چهارمین بتای عمومی و چند روز بعد از انتشار بتای جدید برای توسعه دهندگان منتشر شده است.

نسخه بتای واچ او اس ۷ عمومی از همین حالا قابل نصب بوده و بعد از نصب روی پروفایل کاربران از وب‌سایت بتای عمومی اپل، قابل دانلود روی دستگاه‌ها است. از آنجا که نسخه بتا ممکن است دارای باگ‌های متعدد باشد، توصیه می‌شود تا آن را روی دستگاه اصلی خود نصب نکنید.

بتای واچ او اس ۷ یک نسخه به روز رسانی شده از نمونه اصلی است که ویژگی جدید ردیابی خواب در اپل واچ را به کاربران عرضه می‌کند. روند کاری این قابلیت به این روش است که از وقتی اپل واچ را در دست قرار می‌دهید تا وقتی که به خواب بروید، مدت زمان خواب اندازه گیری می‌شود.

این ویژگی در کنار خصوصیت Wind Down به ایجاد یک خواب شبانه راحت و روتین کمک می‌کند. همچنین روشن شدن حالت خواب «مزاحم نشوید» و کم نور شدن صفحه نمایشگر اپل واچ به این ویژگی مهم کمک می‌کند.

اپل واچ با حالت ویبراسیون شما را بیدار کرده و شرایط آب و هوایی صبح را به شما گزارش می‌دهد، همچنین درباره عمر باتری اطلاعاتی به شما می‌دهد. شما با این شرایط روزتان را شروع خواهید کرد.

یک ویژگی جالب توجه دیگر در بتای واچ او اس ۷، توجه ویژه به رعایت شستشوی دست‌ها در شرایط بحران کنونی یا همه گیری کرونا است. از وقتی که شما شروع به شستشوی دست‌ها می‌کنید با توجه به صدای آب و حرکت دست‌ها به طور خودکار مدت زمان تعیین شده برای شستشوی دست یعنی ۲۰ ثانیه را اندازه گیری و به شما اخطار می‌دهد.

ویژگی دیگر به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش اپل واچ با دیگران و نصب نمای دلخواه از طریق اپ استور، پیامک، ایمیل، وب‌سایت و غیره است.

یک زمان سنج حرفه‌ای با دور سنج در این مدل جدید تعبیه و بر اساس پیچیدگی‌هایش به روز رسانی شده است. این نسخه همچنین دارای برنامه کاربردی جدید فیتنس است که تغییر نام یافته همان اپلیکیشن اکتیویتی است. همچنین برنامه نقشه نیز مسیریابی را برای دوچرخه سواران پشتیبانی می‌کند، به سیری هم ترجمه گفتاری اضافه شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420