لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپیک: اپل دیدگاه بنیادی در صنعت فناوری را از دست داده است

اپیک: اپل دیدگاه بنیادی در صنعت فناوری را از دست داده است

در نتیجه درگیری‌های حقوقیمیان اپل و اپیک، تیم سوئینی مدیر عامل اجرایی این شرکت بازی سازی اعلام کرده که اپل دید بنیادی در صنعت فناوری را از دست داده است.

تیم سوئینی اخیراً توییتی را در مورد شرکت اپل و نتیجه دادگاه منتشر کرده و طی آن از شرکت اپل و دیدگاه بنیادی آن انتقاد کرده است. متن توییت سوئینی به این شرح است. 

هر چند که آن‌ها [وکلای اپل] در برابر دادگاه خودنمایی کردند، اما اگر اپل واقعاً به این اعتقاد داشته باشد که مبارزه [اپیک] علیه انحصار طلبی اپ استور در توزیع و پرداخت صرفاً به خاطر «عدم توافق برای پرداخت پول» بوده، آنگاه [باید گفت که] آن‌ها دید بنیادی در صنعت فناوری را از دست داده‌اند. 

تیم سوئینی

تیم سوئینی همچنین به تبلیغ 1984 اپل و بازسازی آن در فورتنایت که با عنوان “Nineteen Eighty-Fortnite” شناخته می‌شود، اشاره کرد و توضیح داد که این ویدیو قرار بوده تا نشان دهد که اپل امروزه به یک شرکت «مستبد» تبدیل شده که شیوه کار را برای کاربران «دیکته می‌کند.»

او سپس اعلام کرد که اپیک همچنان در کمپین مبارزه علیه اپل و قوانین اپ استور باقی می‌ماند و از حقوق سازندگان دفاع می‌کند. وی برای چندین بار در توییت‌های خود اعلام کرد که مبارزه اپیک علیه اپل صرفاً به خاطر پول یا میزان پرداخت آن نیست، بلکه این مبارزه به دنبال اهدافی بنیادی‌تر است.

اپیک گیمز از هفته گذشته تمام دسترسی‌های مربوط به توسعه بازی‌ها در سرویس‌های اپل را از دست داد و در نتیجه دادگاه نیز نتیجه خاصی برای این شرکت حاصل نشد. با توجه به این موضوع، این شرکت همچنان به دنبال همکاری درزمینهٔ یافتن راهکارهایی ویژه برای مبارزه علیه اپل است و سعی در جمع آوری کاربران علیه اپل و سیاست‌های آن دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420