لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان داون گرید به آی او اس 13.6.1 متوقف شد

امکان داون گرید به آی او اس 13.6.1 متوقف شد

شرکت اپل پس از عرضه آی او اس 13.7 اقدام به تغییر فریم ویر دستگاه‌های مبتنی بر این سیستم عامل داده است و دیگر امکان داون گرید به آی او اس 13.6.1 برای دستگاه‌های پیشین وجود ندارد.

کاربرانی که آی او اس 13.7 را نصب کرده باشند، دیگر نمی‌توانند دستگاه‌های خود را به نسخه بعدی داون گرید کنند. این کاربران در حال حاضر به نسخه در حال استفاده و نسخه‌های بتای آی او اس 14 محدود خواهند بود.

مسدود کردن داون گرید مشخصاً به دلیل از بین بردن شانس جیلبریک کردن آیفون‌ها باز می‌گردد. با این حال بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این نسخه جدید امکان جیلبریک شدن را از طریق روش checkra1n دارد و کاربران می‌توانند تمامی دستگاه‌ها از آیفون 5 اس تا آیفون X را به خاطر وجود یک حفره امنیتی سخت افزاری جیلبریک کنند.

گفتنی است البته روش Unc0ver در حال حاضر امکانات بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهد که از آن طریق می‌توان آیفون‌های جدیدتر را نیز جیلبریک کرد.

اپل معمولاً پس از عرضه یک نسخه پایدار از آی او اس اقدام با تغییر نسخه فریم ویر امکان داون گرید به نسخه‌های پیشین را می‌بندد. این مسئله البته به‌صورت رسمی از طرف شرکت اپل اعلام نمی‌شود، بلکه کاربران یا توسعه دهندگان پس از نصب این نسخه‌ها متوجه این موضوع می‌شوند. اپل معمولاً برای مقابله با اقدام کاربران برای جیلبریک اقدام به انجام چنین کاری می‌کند.

گفتنی است که جیلبریک کردن آیفون‌ها باعث ایجاد اختلال‌های شدید در روند کاربری دستگاه‌ها می‌شود و به همین دلیل این کار توسط هیچ یک از منابع رسمی ارائه دهنده خدمات محصولات اپل تائید نمی‌شود و به همین دلیل توصیه می‌شود تا کاربران از انجام این کار خودداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373