لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مارک زاکربرگ: قوانین اپ استور نیاز به بررسی دارد

مارک زاکربرگ: قوانین اپ استور نیاز به بررسی دارد

زاکربرگ در مصاحبه‌ با Axios گفته که اپل برنامه‌های کاربردی در پلتفرم خود را به طور یک‌طرفه کنترل می‌کند. بخشی از صحبت‌های مدیر عامل فیس‌بوک در مورد انحصارطلبی اپل به این شرح است:

من فکر می‌کنم احتمالاً ۵۰ درصد از مردم آمریکا و تعداد بیشتری از مردم دنیا گوشی‌های هوشمند داشته و بیش از یک میلیارد از دستگاه‌های اپل در سراسر دنیا وجود دارد. به همین دلیل باید انحصارطلبی این شرکت و کنترل قوانین اپ استور توسط آن مورد بررسی قرار گیرد.

Business Insider طی یادداشت‌های خود اعلام کرده که مؤسس فیس‌بوک قوانین اپ استور را با گوگل پلی استور مقایسه کرده است؛ او به‌عنوان یک توسعه دهنده می‌گوید که اپ استور فقط منحصر به اپل بوده و انتخاب‌ها را برای توسعه دهندگان و کاربران محدود می‌کند. این در حالی است که در پلی استور گوگل کاربر می‌تواند از هر برنامه کاربردی دیگری استفاده کند و گوگل تلاشی برای انحصارطلبی نمی‌کند.

مارک زاکربرگ گفته است که قوانین اپ استور، نوآوری و رقابت را مسدود کرده و به اپل اجازه دریافت رانت‌های انحصاری را داده است. این در حالی است که نوآوری، زندگی مردم را بهبود می‌بخشد و اپل به دلیل انحصارطلبی از این موضوع چشم پوشی می‌کند.

او همچنین از تغییرات حریم خصوصی iOS14 که ردیابی تبلیغات را سخت کرده، ناراحت است. از آنجا که بخش مهمی از سودآوری فیس‌بوک بر اساس تبلیغات است و با این اقدام اپل باعث دشوار شدن فرایند نشان دادن هوشمند تبلیغات می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373