لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تکلیف رجیستری آیفون 12 چه می‌شود؟

تکلیف رجیستری آیفون 12 چه می‌شود؟

اپل تصمیم دارد تا در ماه سپتامبر یا اکتبر 2020 از آیفون 12 به عنوان نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود رونمایی کند. اما سوال بسیاری از کاربران ایرانی این است که تکلیف رجیستری آیفون 12 چه می‌شود؟

ممنوعیت رجیستری گوشی مسافری

خبری که روز گذشته از طرف خبرگزاری ایسنا منتشر شده نشان داد که استفاده از رویه رجیستری به صورت غیرحضوری برای کاربران تلفن‌های همراه ممنوع شده است. این موضوع به منزله آن است که کاربران از این پس نمی‌توانند با ورود یک تلفن همراه از خارج از کشور، به صورت غیرحضوری اقدام به رجیستری کردن آن کنند.

عرضه جهانی آیفون 12 طبق روال هر ساله

در این میان، شرکت اپل نهایتاً تا یک ماه و نیم دیگر گوشی‌های جدید خود را آماده عرضه به بازار میکند. اپل احتمالاً چند هفته پس از معرفی این محصولات، آن‌ها را آماده فروش در بازار جهانی خواهد کرد، البته در این میان، سوال اصلی این است که آیا کاربران ایرانی می‌توانند از این محصول استفاده کنند یا باید محدود به استفاده از مدل‌های قدیمی‌تر باشند.

رجیستری آیفون 12 در ایران

 سوال اصلی این است که آیا آیفون 12 در ایران رجیستری می‌شود یا خیر! طبق قوانین رجیستری، تمام تلفن‌های همراهی که از خارج کشور وارد می‌شوند، صرفاً برای 30 روز امکان دریافت سرویس‌های ارتباطی را در شبکه ایران دارند، مگر اینکه با طی کردن مراحل قانونی دستگاه در شبکه ایران رجیستری شود.

حقیقت این است که در شرایط فعلی کسی به طور دقیق و صد درصد، نمی‌داند که آیا این تلفن هوشمند امکان رجیستری شدن در شبکه ایران را دارد. این موضوع در کنار نوسان‌های مداوم قیمت‌ها باعث شده تا پاسخ به این سوال که تکلیف رجیستری آیفون 12 چه خواهد شد، در هاله‌ای ابهام باشد.

با توجه به این موضوع باید تا زمان معرفی و عرضه آیفون 12 به ایران منتظر بود و دید که آیا این تلفن هوشمند در بازار ایران آماده فروش میشود یا محدودیت بسیار بزرگی برای طرفداران محصولات اپل وجود خواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420