لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری احتمالی از قاب پشتی آیفون ۱۲ منتشر شد

تصویری احتمالی از قاب پشتی آیفون ۱۲ منتشر شد

به تازگی تصویری منتشر شده که نشان دهنده ویژگی‌های قاب پشتی آیفون ۱۲ است. این قاب دارای سه لنز دوربین مشابه آیفون قبلی و اسکنر لیدار است.

با توجه به شایعات آیفون ۱۲ اپل در اکتبر عرضه خواهد شد ولی قبل از آن، شایعات زیادی منتشر شده که مشخصات فنی آن را نشان می‌دهد. تا به حال تصاویر اجزایی مثل صفحه نمایش و برد مداری لو رفته، اما به تازگی ویدیوی جدیدی منتشر شده که ویژگی‌های دیگری از آیفون ۱۲ با اندازه ۱/۶ اینچ نشان داده شده است.

اکانت توییتری با نامEverythingApplepro به لو رفتن قاب پشتی آیفون ۱۲ اشاره کرده کهوجود دوربین‌هاو اسکنر لیدار را تائید می‌کند و ویدیویی با همین مضمون منتشر کرده است.

تصویر احتمالی، قاب آیفون ۱۲ پرو با سه لنز دوربین را در عقب نشان می‌دهد و اگر این تصویر درست باشد آیفون 12 مجهز به اسکنر لیدار خواهد بود. شایعات نشان می‌دهد که اسکنر لیدار ممکن است منحصر به آیفون ۱۲ پرو ۷/۶ اینچی باشد. 

وجود اسکنر لیدار در قاب پشتی آیفون ۱۲ می‌تواند نشانه قابلیت‌های جدید عکاسی باشد. علاوه بر این در سمت راست تصویر قسمتی وجود دارد که احتمالاً مربوط به آنتن 5G است.

بر اساس شایعات منتشر شده آیفون ۲۰۲۰ اپل ممکن است از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی نکند. اما بر مبنای اطلاعاتی که لو رفته آیفون مدل جدید وارد فاز تولید انبوه شده است و احتمالاً برای پشتیبانی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز به روز رسانی نشده باشد.

اپل سه شنبه ۱۵ سپتامبر قرار است رویدادی برگزار کند که شایعات نشان می‌دهد فقط از مدل‌های جدید اپل واچ و ‌آیپدهای رونمایی می‌کند. معرفیآیفون جدید احتمالاً به اکتبر موکول می‌شود که به تاریخ عرضه این محصول نزدیک‌تر خواهد بود.

شایعات دیگر حاکی از این است که اپل در کنار آیفون۱۲ پرو ۱/۶ اینچی، یک مدل بزرگ‌تر یعنی آیفون ۱۲ پرو مکس ۷/۶ اینچی را عرضه می‌کند. علاوه بر این یک مدل آیفون ۱۲ با اندازه ۴/۵ اینچی و ۱/۶ اینچی عرضه خواهد شد. همچنین دو مدل ارزان قیمت آیفون جدیدجایگزین آیفون ۱۱ خواهند بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373