لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل دستورالعمل اپ استور را به نفع شرکت‌های توسعه دهنده بازی تغییر داد

اپل دستورالعمل اپ استور را به نفع شرکت‌های توسعه دهنده بازی تغییر داد

شرکت اپل از روز گذشته اقدام به تغییر و بررسی برخی از مفاد دستورالعمل اپ استور داده و طی آن به برخی از توسعه دهندگان بازی امکانات بیشتری را ارائه کرده است.

بر اساس این دستورالعمل‌های به روز شده، سرویس‌های استریم بازی نظیر مایکروسافت ایکس کلاود از این پس اجازه فعالیت در اپ استور را داده است. البته اپل اعلام کرده که بازی‌های ارائه شده در این سرویس‌ها باید طی سیستم اشتراک اپل خریداری شوند و به صورت مستقیم از اپ استور دانلود و نصب شوند.

این تغییر قوانین به منزله آن است که سرویس‌های استریم نظیر ایکس کلاود، گوگل استادیا، استیم لینک و موارد مشابه از این پس می‌توانند در اپ استور و آی او اس فعالیت داشته باشند. البته ارائه دهندگان این سرویس‌ها باید بازی‌های مورد نظر خودشان را طبق دستورالعمل شرکت اپل، در اپ استور ارائه دهند و کاربر باید به صورت مستقیم آن‌ها را دانلود کند.

علاوه بر این، هر یک از بازی‌ها باید طبق دستور شرکت اپل پیش از آماده شدن برای انتشار در اپ استور مورد بررسی قرار گیرند و توسعه دهندگان باید اطلاعات کافی از آن‌ها را پیش از اقدام به عرضه در اختیار اپل قرار دهند. بازی‌ها همچنین برای ارائه قابلیت خرید درون برنامه‌ای باید از درگاه‌های اپل چنین اقدامی را انجام دهند. البته اپ استور این حق را برای توسعه دهندگان قائل شده که از طریق وب امکانات مربوط به خریدهای درون برنامه‌ای را به کاربران ارائه دهند.

این تغییرات نشان می‌دهد که شرکت اپل سیاست ساده‌تری در برابر بازی‌های ویدئویی و عرضه آن‌ها در پلتفرم‌های خود در نظر گرفته است. این موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده بازی‌های ویدیویی بتوانند محتوای ویژه را در پلتفرم‌های اپل ارائه دهند. البته این موضوع نشان دهنده برتری شرکت‌های توسعه بازی در برابر اپیک گیمز که به تازگی از فعالیت در اپ استور منع شده نیز می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420