لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید از کنفرانس 25 شهریور اپل انتظار داشت :: قسمت سوم / پایانی

هر آنچه باید از کنفرانس 25 شهریور اپل انتظار داشت :: قسمت سوم / پایانی

شایعات زیادی از کنفرانس سه شنبه این هفته منتشر شده است و حالا باید منتظر بود و دید که آیا اپل در جریان این رویداد از چه محصولات جدیدی رونمایی می‌کند.

در قسمت پیشین این مجموعه مطالب، شایعات مربوط به معرفی اپل واچ سری 6 و اپل واچ SE را بررسی کردیم. در قسمت اول نیز خبرهای مربوط به عدم رونمایی از آیفون 12 و برگزاری رویداد به صورت مجازی را بررسی کردیم و حالا دیگر اتفاقاتی که در جریان رویداد این هفته خواهد افتاد را بررسی خواهیم کرد. 

معرفی آیپد ایر 2020

آیپد ایر 2020 یا آیپد ایر نسل 4 یکی از محصولاتی است که احتمالاً در جریان رویداد این هفته معرفی می‌شود. این محصول قرار است طراحی مشابهی با آیپدهای پرو داشته باشد، اما نکته اصلی در مورد این محصول آن است که شرکت اپل احتمالاً فیس آیدی را در این محصول ارائه نخواهد داد.

سیستم احراز هویت بیومتریک در آیپد ایر 2020 قرار است مبتنی بر اثر انگشت باشد، البته این آیپد قرار نیست دکمه هوم داشته باشد و اپل سنسور اثر انگشت را روی دکمه پاور جاسازی خواهد کرد. 

معرفی کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون

اپل در جریان WWDC 2020 اطلاعاتی از پردازنده‌های اختصاصی خود با عنوان اپل سیلیکون منتشر کرده بود، اما حالا به نظر می‌رسد که اولین مجموعه از کامپیوترهای مبتنی بر این پردازنده‌ها قرار است آماده معرفی و عرضه شوند.

اپل احتمالاً از اولین کامپیوتر مک مبتنی بر اپل سیلیکون در جریان رویداد سه شنبه رونمایی می‌کند، این محصول احتمالاً مک بوک ایر 2020 خواهد بود که از پردازنده A14x استفاده می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420