لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جان پروزر شایعه اپل واچ SE را بار دیگر تائید کرد

جان پروزر شایعه اپل واچ SE را بار دیگر تائید کرد

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که معرفی اپل واچ SE که در هاله‌ای از ابهام بود ، بار دیگر توسط جان پروزر تائید شد.

مارک گورمن و «دبی وو» خبرنگاران بلومبرگ، اوایل این ماه گزارش کردند که تولید اپل واچ SE یا جایگزین اپل واچ سری ۳ توسط اپل برنامه ریزی شده است. این مدل جایگزین میتواند با محصولاتی چون ردیاب‌های تناسب اندام ارزان قیمت برند فیت بیت رقابت می‌کند.

روز گذشته این شایعه توسط افشاگر اپل، جان پروزر تائید شده است. او ادعا کرده که اپل برای معرفی یک اپل واچ SE ارزان قیمت در کنفرانس مجازی ۱۵ سپتامبر برنامه ریزی کرده است. پروزر همچنان توییت کرد که طراحی مدل جدید، مشابه اپل واچ سری ۴ و در سایزهای ۴۰ و ۴۴ میلی متر قابل دسترسی خواهد شد.

شایعات منتشر شده نشان می‌داد که پروزر قبلاً ادعا کرده اپل واچ ارزان قیمت و مدل‌های جدید آیپد از طریق بیانیه مطبوعاتی روز سه شنبه هفته جاری اعلام خواهد شد. در حالی که در برخی مناسبت‌ها او اطلاعات دقیق‌تری درباره برنامه اپل برای عرضه محصولاتش به اشتراک گذاشته است.

پروزر اضافه کرد که اپل واچ SEفاقد ویژگی‌های جدیدتری مثل قابلیت ECG و نمایشگر همیشه روشن است. او همچنین به طرز گیج کننده‌ای اشاره کرده که اپل واچ SE شامل تراشه M9میشود که یکی از سنسورهایحرکتی قدیمی اپل است و این تراشه در آیفون 6s، آیفون SE اصلی و آیپد نسل پنجم نیز وجود داشته است.

ماه گذشته اپل چند مدل جدید از اپل واچ را در پایگاه داده کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت کرده است که نشان دهنده اپل واچ سری ۶ و مدل ارزان قیمت بوده است.

گفتنی استکه اپل ساعت ۱۰ صبح روز ۱۵ سپتامبر به وقت کالیفرنیا، رویداد خود را در وب‌سایت و یوتیوب اپل به‌طور زنده پخش خواهد کرد. گورمن اخیراً اشاره کرده است که این رویداد بر معرفی اپل واچ مدل جدید و یک آیپد ایر با طراحی مجدد متمرکز است در حالی کهبرای معرفی آیفون جدید احتمالاً باید تا اکتبر باید صبر کنیم. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373