لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا خرید اپل واچ سری ۳ تا قبل از کنفرانس ۱۵ سپتامبر منطقی است؟

آیا خرید اپل واچ سری ۳ تا قبل از کنفرانس ۱۵ سپتامبر منطقی است؟

 با توجه به نزدیک شدن کنفرانس سپتامبر اپل در سال 2020 و معرفی سری جدید ساعت‌های هوشمند و شایعات مربوط به عرضه نسخه جایگزین و ارزان قیمت این محصول، آیا خرید اپل واچ سری 3 تا پیش از این رویداد منطقی است؟

گفته می‌شود که در جریان کنفرانس ۱۵ سپتامبر اپل از آیپد ایر جدید، اپل واچ سری ۶ و اپل واچ جایگزین سری ۳ با عنوان Apple Watch SE رونمایی خواهد شد، اما برخی شایعات خبر از عدم معرفی نسخه جایگزین اپل واچ اقتصادی می‌دهند.

حال بسیاری از کاربران می‌خواهند بدانند که آیا تا پیش از برگزاری این رویداد و تائید خبر توقف تولید اپل واچ سری 3، خرید این محصول منطقی است یا باید برای خرید محصولی جدیدتر کمی بیشتر صبر کنند.

در صورتی که اپل از نسخه SE ساعت هوشمند خود رونمایی کند، اپل واچ سری 3 توقف تولید خواهد شد، این مسئله به معنای آن است که قیمت جهانی این محصول کاهش چشمگیری خواهد داشت.

از طرف دیگر، اگر اپل همچنان تصمیم به تولید اپل واچ سری 3 داشته باشد، قیمت این محصول ممکن است در بازار ایران، با نوسانات خاصی همراه باشد.

اما در حال حاضر معلوم نیست که اپل در جریان رویداد سپتامبر 2020 از چه محصولاتی رونمایی می‌کند و کاربران برای خرید ساعت هوشمند این شرکت یا صبر کردن برای آن سردرگم هستند.

سری سوم ساعت‌های هوشمند اپل یک گزینه وسوسه انگیز به شمار می‌آید؛ با این حال قطعاً جایگزین آن، یعنی اپل واچ SE محصول بهتری خواهد بود. به نظر می‌رسد که مدل جدید دارای پردازنده S5 باشد و ویژگی‌های ردیابی سلامت را نیز داشته باشد، اما این محصول ممکن است فاقد عملکرد ECG باشد.

بر اساس شایعات، این سؤال به ذهن می‌رسد که آیا اپل با افزودن برخی ویژگی‌های به مدل جایگزین سری سوم، می‌تواند قیمت ۱۹۹ دلار را برای آن ثابت نگه دارد یا اقدام به افزایش قیمت این محصولات می‌کند. اگر این شایعات درست از آب دربیاید خرید اپل واچ سری ۳ در شرایط فعلی منطقی خواهد بود.

اپل واچ سری ۳ مجهز به پردازنده S3 است که موجب بهبود چشمگیر سرعت در سیستم عامل واچ او اس شد. اپل این مدل را در سال ۲۰۱۷ طراحی و تولید کرد و از آن زمان تاکنون یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند شرکت اپل بوده است که قیمت فعلی آن در بازه ۱۹۹ تا ۲۹۹ دلار بوده است.

کنفرانس ۱۵ سپتامبر اپل به این ابهامات و شایعات پایان می‌بخشد حال باید منتظر بود و دید که آیا اپل در جریان این رویداد از نسخه SE ساعت هوشمند خود رونمایی می‌کند، همچنان سری 3 را با همان کیفیت، قابلیت و قیمت به کاربران عرضه می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373